کار روی دکل‌های حفاری استمرار دارد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: سلامت و ایمنی کارکنان در اولویت است و فعالیت روی دکل‎های حفاری با توجه به دستورعمل‌های بهداشتی استمرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در هجدهمین نشست کمیته مدیریت شرایط اضطراری با محور کرونا ویروس افزود: تلاش مدیران و مسئولان این شرکت در نگاه نخست، رعایت دستورعمل‌های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، حفظ سلامت کارکنان و افزایش سطح خدمات بهداشتی به‌منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و مقابله با آن است.  

وی ضمن تاکید بر لزوم به‌کارگیری نکات بهداشت فردی و عمومی در محیط کار افزود: تلاش مضاعف برای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت در انجام به‌موقع عملیات حفاری چاه‌های نفت و گاز و ارائه خدمات جانبی صنعت حفاری در راستای حفظ و نگهداشت تولید ضروری است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نقش این شرکت در فرآیند تولید نفت و گاز گفت: کار روی دکل‌های حفاری بی‌وقفه استمرار دارد کما اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس لحظه‌ای تولید نفت متوقف نشد و در شرایط امروز هم کارکنان سختکوش این شرکت با توجه جدی به رعایت مسائل و دستورعمل‌های بهداشتی در سلامت و صلابت کامل، انجام وظایف ذاتی خود را با جدیت و پشتکار مثال‌زدنی دنبال می‌کنند.  

موسوی اظهار کرد: دستگاه‌های حفاری و اردوگاه‌های پشتیبانی در مناطق عملیاتی سال‌هاست که به درمانگاه، پزشک، تکنیسین و تجهیزات پزشکی مجهز هستند که با شیوع ویروس کرونا نسبت به تقویت و تأمین نیازهای مناطق عملیاتی از نظر امکانات بهداشتی و درمانی و انجام تست‌های غربالگری و  اطمینان از سلامت عمومی کارکنان هنگام ورود و خروج از محیط کار مبادرت می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر رعایت فرهنگ خودمراقبتی و اهتمام بر اولویت دادن به دستورعمل‌های بهداشت و درمان صنعت نفت و کشوری افزود: مدیران ستادی و عملیاتی باید با راهبری حوزه‌های تحت مسئولیت خود به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا ضمن اجتناب از تجمعات غیرضروری با به‌کارگیری حداقل نیروها نسبت به انجام وظایف سازمانی اقدام کنند.  

در این نشست سیدحسن موسوی، معاون بهداشت طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن تشریح بیماری کرونا درباره راه‌های انتقال، روش‌های پیشگیری از شیوع این ویروس و اقدام‌های مقابله با آن توضیحاتی ارائه داد.  

 وی با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و به تبع آن بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بر رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی تأکید و خودمراقبتی را در کنترل و مهار این بیماری بسیار مؤثر دانست.

کد خبر 300747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =