اهدای بسته‌های حمایتی نفت به مددجویان شهرستان کارون

‫مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از اهدای ۳۱۳ بسته حمایتی به کودکان زیر سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کارون به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری خبر داد. ‬

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، غلامرضا مفیدی اظهار کرد: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ۳۱۳ بسته حمایتی شامل البسه و کفش به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و میان خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کارون توزیع شد.

وی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون پیش از این نیز هم‌زمان با روز دانش‌آموز اقدام به توزیع بیش از ۳۵۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان زیر پوشش این کمیته کرده بود.

همچنین معصومه خنفری، فرماندار شهرستان کارون نیز در آیین تحویل این بسته‌های حمایتی، ضمن قدردانی از این اقدام شرکت نفت و گاز کارون، از مساعدت‌ها و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت نفت و گاز کارون ابراز رضایت‌مندی کرد و گفت: مجموعه مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت کارون همواره به شهرستان کارون اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند و برای نمونه در جریان سیل بهار امسال و همچنین بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی معابر، کمک‌های شایان توجهی به این شهرستان و روستاهای اطراف تأسیسات داشته‌اند.

کد خبر 300826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =