۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
  • کد خبر: 306256
نفت و گاز کارون در روستای صفیره مسجد ساخت

مسجد امام علی(ع) روستای صفیره به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون و همسو با اهداف مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات عام‌المنفعه ساخته شده است، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، غلامرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در آیین افتتاح مسجد امام علی(ع) که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، گفت: این مسجد در زمینی به مساحت حدود هزار مترمربع و با زیربنای ۳۰۰ مترمربع به همت بسیج جهادی شرکت نفت و گاز کارون در مدت ۱۵ ماه احداث شد و برای ساخت آن حدود ۷ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که دو سوم اعتبار صرف خرید مصالح و مابقی صرف دستمزد نیروی انسانی شد.

وی به تشریح عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت و افزود: این شرکت در سال‌های اخیر در بخش مسئولیت‌های اجتماعی فعالیت‌ها و اقدام‌های خوبی انجام داده که از جمله آن احداث و بازسازی کامل ۲۵ باب مسجد و حسینیه و ۱۰ باب مدرسه در بخش غیزانیه بوده است. در بحث توسعه فضای سبز مناطق همجوار تاسیسات و رفع مشکل ریزگردها نیز ۱۵ هزار اصله نهال کاشته و یا اهدا شده است و طرح تثبیت شن‌های روان جنوب شرق اهواز با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی این شرکت تهیه و در مرحله تصویب‌خواهی در شرکت ملی نفت ایران است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اشاره به همکاری‌های موثر این شرکت برای احداث کانال‌های آبرسانی به منظور مهار ریزگردها گفت: در بحث آبرسانی به غیزانیه نیز شرکت کارون افزون بر خدمات پشتیبانی و تامین تانکرهای آبرسان، مبلغ ۶۰ میلیارد ریال مشارکت مالی داشته است.

مفیدی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در زمینه تهیه و توزیع البسه و وسایل ورزشی، لوازم‌التحریر، کمک به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد و ضدعفونی کردن معابر و همچنین تامین لوازم بهداشتی در زمان شیوع کرونا با روستاهای همجوار تاسیسات و مناطق کم برخوردار شهری همکاری لازم را داشته است، ادامه داد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز ۹ هزار پرس غذای گرم در میان خانواده‌های نیازمند توزیع و در زمینه کمک‌های مومنانه نیز ۳ هزار بسته معیشتی از طریق قرارگاه جهادی مرکزی به جامعه هدف اهدا شد.

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این آیین، از عملکرد مطلوب شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در حوزه مسئولیت اجتماعی قدردانی کرد.

کد خبر 306256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =