تولید آب‌ژاول پتروشیمی کارون ۵ برابر شد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون از افزایش پنج برابری تولید آب ژاول در این شرکت خبر داد و گفت: در ۱۳ روز گذشته ۱۳۰۰ تن آب ژاول غلیظ معادل ۱۳ میلیون لیتر آب ژاول رقیق‌شده در این شرکت تولید و در هفت استان کشور توزیع شد.

به گزارش خبرنگار شانا، علیرضا صدیقی‌زاده امروز (چهارشنبه، ۲۱ اسفندماه) در تشریح عملکرد شرکت پتروشیمی کارون برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آب ژاول یکی از محصولات فرعی این شرکت است که پس از شیوع این ویروس و به‌منظور عمل به مسئولیت اجتماعی به عنوان گندزدا افزایش تولید آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید این محصول شرکت به ستاد مدیریت بحران کشور اعلام شد، افزود: تولید آب ژاول پتروشیمی کارون از روزانه ۲۰ تن به ۱۰۰ تن به‌صورت غلیظ افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون با بیان اینکه آب ژاول این شرکت به هفت استان کشور شامل کهگیلویه‌ و بویراحمد، خوزستان، فارس، گیلان، تهران، لرستان و خراسان ارسال شده است، ادامه داد: امکان ارسال این محصول به همه استان‌های کشور در صورت اعلام وجود دارد.

صدیقی‌زاده به تولید ۱۳۰۰ تن آب ژاول غلیظ معادل ۱۳ میلیون لیتر آب ژاول رقیق‌شده در پتروشیمی کارون در ۱۳ روز گذشته اشاره کرد و گفت: حدود ۱۰ میلیون لیتر آن در خوزستان و بقیه در دیگر استان‌ها مصرف شده است، همچنین تاکنون حدد ۲ میلیون لیتر آب ژاول رقیق شده به زندان‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه تولید آب ژاول بر دیگر محصولات پتروشیمی کارون تأثیری نداشته است، افزود: تولید این محصول تنها برای عمل به مسئولیت اجتماعی انجام می‌شود و سودآوری از آن اصلاً مدنظر نیست.

صدیقی‌زاده با اشاره به اینکه پتروشیمی کارون تنها تولیدکننده ایزوسیانات‌ها در خاورمیانه است و توجه به مسائل اچ‌اس‌یی در اولویت شرکت است، گفت: همه فعالیت‌های این شرکت از جمله تولید آب ژاول زیرنظر واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه محدودیتی برای تحویل آب ژاول به متقاضیان وجود ندارد و درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان اقدام می‌شود، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق تماس با شماره‌های شرکت، ارسال نمابر یا پیام واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۵۶۱۳۲۰۴۳ اعلام کنند. 

مدیرعامل پتروشیمی کارون تأکید کرد: این شرکت تا زمانی که ویروس کرونا به‌طور کامل در کشور از بین برود، به فعالیت خود در زمینه توزیع آب ژاول و در صورت نیاز افزایش تولید آن ادامه می‌دهد.

سمانه بیدمشک

کد خبر 300882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =