۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
  • کد خبر: 300917
قدردانی از تلاشگران پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خطاب به تلاشگران این شرکت به‎ویژه همکاران مستقر در سکوهای پارس جنوبی نوشت: در روزهای سخت و بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا، شما عزیزان در جبهه تولید گاز نقش فعال دارید و به نوبه خود در شرایط دشوار کنونی کمک بسزایی به تامین انرژی کشور می‌کنید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، محمد مشکین‌فام در پیامی به شرح زیر، از تلاش کارکنان معاونت عملیات و پشتیبانی این شرکت به‌ویژه همکاران مستقر در سکوهای دریایی پارس‌جنوبی قدردانی کرد:

بسم‌الله مدبرالامور

یقین دارم به‌زودی این روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و با همدلی و هماهنگی، تک‌تک همکارانم در شرکت نفت و گاز پارس در سلامت کامل از بهار ۹۹ لذت خواهند برد.

همکاران عزیز! از اینکه در روزهای سخت و بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا، همچنان در سنگر خدمت به مردم تلاش می‌کنید، از تک‌تک شما بزرگواران صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم و از خدای بزرگ سلامتی و عزت را برای شما و خانواده‌تان مسئلت دارم.

شما عزیزان در جبهه تولید گاز نقش فعال دارید و به نوبه خود در شرایط دشوار کنونی کمک بسزایی به تامین انرژی کشور می‌کنید. امید است در سایه مجاهدت ایثارگران جبهه سلامت کشور، ویروس کرونا ریشه‌کن شده و روزهای دشوار پیش رو را با سلامت و امنیت پشت سر بگذارید.

در این شرایط سخت، وظیفه ما بی‌شک آن است که با توکل به قدرت الهی و با صبر و تلاش، کلیه سکوهای پارس‌جنوبی کمافی‌السابق فعالیت خود را ادامه داده و از این حیث اطمینان مسئولان کشوری به‌ویژه وزیر نفت را جلب کنیم.

باوجود کمبودهای موجود، اقدام‌های موثری برای تامین مواد ضدعفونی‌کننده و نیز ماسک انجام شده که ان‌شاءالله در هفته آینده، به وفور در اختیار کلیه عزیزان به‌ویژه کارکنان شاغل در سکوهای پارس‌جنوبی گذاشته خواهد شد.

صمیمانه، سلامتی و سربلندی را برای تمامی عزیزان از خدای بزرگ مسئلت دارم.

کد خبر 300917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =