۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر: 301079
عسلویه و نخل تقی ضدعفونی می‌شوند

شهرهای عسلویه و نخل تقی هم‌زمان با مراکز صنعتی پارس جنوبی از سوی سازمان منطقه ویژه پارس با همت گردان جنگ نوین منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران و همکاری فرمانداری شهرستان عسلویه ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، دیروز (سه‌شنبه، ٢٧ اسفندماه) نشست هماهنگی ضدعفونی شهرها و روستاهای شهرستان عسلویه برای مقابله با جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برگزار و در این نشست بر هماهنگی‌های قبلی برای استمرار عملیات ضدعفونی شهرها و روستاهای شهرستان عسلویه تأکید شد.

سیدپیروز موسوی، فرمانده ارشد شرایط اضطرار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این نشست راه‌حل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه را قطع زنجیره انتقال این ویروس برشمرد و بیان کرد: از آنجایی که مناطق شهری با توجه به تراکم و رفت و آمد بالا بیشترین خطر برای انتشار ویروس محسوب می‌شود، از این رو ضدعفونی چند باره این مناطق مورد تأکید و در دست اقدام است.

 وی افزود: به همت و پشتیبانی کامل سازمان منطقه ویژه پارس با همکاری یگان جنگ نوین پایگاه چهارم دریایی سپاه پاسداران و همراهی فرمانداری شهرستان عسلویه به‌زودی عملیات ضدعفونی شهرهای نخل تقی و عسلویه با مجهزترین امکانات و  ماشین‌آلات اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: عملیات در مرحله نخست در شهرهای نخل تقی و عسلویه هم‌زمان با مناطق صنعتی پارس جنوبی آغاز می‌شود و سپس در مرحله دوم دیگر شهرها و روستاهای محیط پیرامونی به‌صورت مداوم و مستمر ادامه خواهد یافت.

کد خبر 301079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =