مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

به گزارش شانا، متن کامل پیام نوروزی بهزاد محمدی به شرح زیر است:

«بنام خداوند بخشاینده مهربان

فرا رسیدن نوروز باستانی و رستاخیز بهار را به یکایک تلاشگران صنعت پتروشیمی شادباش می‌گویم. جای بسی افتخار است که در آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی همراه با شکوفایی بهار طبیعت، از اهتمام و تلاش مسئولانه شما همکاران عزیز صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

صنعت پتروشیمی کشور در سال ۹۸ با همه فراز و فرودهای تلخ و شیرینش، با به‌کارگیری هوشمندانه فرصت‌ها، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های کشور، مؤلفه‌های یک صنعت «اثربخش، پایدار و پویا» را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشت و ان‌شاءالله با شور و اشتیاق وافر، برای ایرانی آبادتر، مصمم‌تر از گذشته در این مسیر گام برخواهد داشت.

از آنجایی که روزهای پایانی سال ۹۸ با هجوم ویروس مهلک کرونا به کشور و ابتلای شماری از هموطنان عزیزمان هم‌زمان شده است، صنعت پتروشیمی کشور بار دیگر در این جدال، پیشگام تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی‌کننده گردید و با تأمین بخشی از نیاز مبرم و فزاینده کشور به این مواد حیاتی، نقش مؤثر خود را در کاهش شیوع این ویروس فراگیر ایفا نموده است. 

همکاران گرانقدر،

در این برهه تاریخی، به پشتوانه تلاش سترگ شما، نقشه راه «عصر نوین صنعت پتروشیمی ایران» ریل‌گذاری گردیده و توسعه متوازن و پایدار این صنعت با انجام طرح‌های جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی، با اعتماد و باور به توانمندی‌های فناورانه، سرمایه ارزشمند انسانی و حضور هوشمندانه بخش خصوصی محقق خواهد گردید. 

امید است با لطف خداوند مهربان و همدلی و همکاری همه تلاشکران صنعت وزین پتروشیمی، به این دستاورد بزرگ نائل شویم.

در پایان بار دیگر فرا رسیدن بهار زندگانی و آغاز سال نو را تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت دوست، ایام فرخنده و مبارک برای شما و خانواده‌های محترمتان آرزو می‌نمایم.»

کد خبر 301114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =