دیدار عیدانه مناطق نفت‌خیز جنوب به‌صورت تله‌کنفرانس برگزار شد

دیدار عیدانه امسال مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب با کارکنان عملیاتی این شرکت، ساعاتی پس از تحویل سال، به علت خطر شیوع کرونا به‌صورت تله‌کنفرانس برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در این برنامه ارتباطی، سرپرستان نوبتکار پنج واحد فرآورشی واقع در شرکت‌های نفت و گاز گچساران، آغاجاری، مارون، کارون و مسجدسلیمان و پنج دکل حفاری مستقر در اقصی‌نقاط مناطق نفت‌خیز به‌صورت هم‌زمان با مدیرعامل و مدیران تولید و امور فنی به گفت‌وشنود پرداختند.

احمد محمدی در این ارتباط ضمن قدردانی از تلاش این همکاران، دستورعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا را یادآور شد، لغو سفرها و بازدیدهای عادی را علت انتخاب این شیوه به جای ملاقات حضوری برشمرد و با اشاره به شیوع ویروس خطرناک کرونا، «خودمراقبتی» کارکنان و نظارت دقیق واحدهای ایمنی و سلامت بر بهداشت محیط تا رفع کامل خطر سرایت را ضروری خواند.

وی از زحمات شبانه‌روزی و تعطیل‌ناپذیر مجموعه کارکنان عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب و شرکت‌های بهره‌برداری پنجگانه و همکاران سختکوش شاغل در شرکت ملی حفاری ایران قدردانی کرد و گفت: در بخش تولید با وجود تحریم‌های ظالمانه و شرایط سخت مالی، با تلاش شبانه‌روزی همه نیروها، توانستیم ظرفیت تولید را به مقدار برنامه‌شده افزایش دهیم و افزون بر تامین صددرصدی خوراک پالایشگاه‌های کشور، با فرماندهی واحد وزیر نفت در جنگ اقتصادی، نفت مورد نیاز برای صادرات را بدون وقفه، به پایانه صادراتی ارسال کنیم.

محمدی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش‌ تولید» گفت: امسال نیز با اهتمام مجموعه نیروها، برنامه‌های موفق مرتبط با خوداتکایی، بومی‌سازی و بهره‌گیری از توان و تخصص کارشناسان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، به‌عنوان راهبرد جهش تولید در صنعت نفت تداوم و استمرار خواهد داشت.

مسئولان واحدهای بهره‌برداری و نمکزدایی شماره یک گچساران، پازنان یک (آغاجاری)، هفت‌شهیدان مسجدسلیمان، مارون 6 و منصوری اهواز به نمایندگی از ۱۴۰ واحد فرآورشی مستقر در سراسر مناطق نفت‌خیز جنوب در این ارتباط عیدانه حضور داشتند. کارشناسان مستقر در دکل‌های ۶۳ فتح - چاه ۱۹ زیلایی، ۹۳ فتح - چاه ۴۷۴ مارون، ۲۹ فتح – چاه ۱۸۹ بی‌بی‌حکیمه، ۴۴ فتح، چاه ۴۸۴ اهواز و چاه ۱۰۶ آغاجاری از طرف مجموعه مدیریت امور فنی در این ارتباط مشارکت کردند.

کد خبر 301139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =