تداوم تولید و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در ایام نوروز

مدیر واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تولید و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده با هدف پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا با جدیت ادامه دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داود عمادی ضمن تبریک سال نو با بیان اینکه صنعت پتروشیمی همچنان از همه ظرفیت‌های موجود برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده می‌کند، گفت: با مشارکت شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و مجتمع پتروشیمی کارون تولید محلول آنتی‌سپتیک و  آب ژآول با هدف تامین بخشی از نیازهای کشور برای مواد ضدعفونی کننده آغاز شد و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر تداوم تولید مواد ضدعفونی‌کننده دست در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اظهار کرد: این شرکت تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار بطری محلول آنتی‌سپتیک تولید و توزیع کرده است.

مدیر اچ‌اس‌یی و دبیر کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تاکنون ۳ هزار تن آب ژاول غلیظ معادل ۳۰ میلیون لیتر رقیق شده از سوی پتروشیمی کارون در چند استان کشور توزیع شده است که پتروشیمی اروند نیز با همکاری و تعامل مطلوب خود نیازهای مجتمع پتروشیمی کارون را در این زمینه تأمین می‌کند.

عمادی پیش‌تر با بیان اینکه حفظ آمادگی برای پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری در همه ابعاد ضروری است، گفته بود: مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ابلاغ دستورعمل‌های پیشگیرانه به همه شرکت‌های پتروشیمی و تاکید ویژه بر تشکیل کمیته‌های شرایط اضطراری، کاهش حضور و میزان مواجهات و شناسایی گروه‌های آسیب‌پذیر خواستار اجرای جدی مصوبه‌های کمیته‌ها و حفظ هوشیاری صنعت در شناسایی و کنترل موارد مشکوک شده است و باید به این نکته اشاره کرد که شرکت‌ها اقدام‌های لازم را معمول کرده‌اند.

کد خبر 301160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =