اجرای ضربتی گازرسانی به بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با هدف تقویت امکانات درمانی جامعه پزشکی و ارتقای سلامت عمومی شهروندان در مقابله با ویروس کرونا، اجرای پروژه گازرسانی به بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه به‌صورت ضربتی و به جای ۴۵ روز پس از تعطیلات، در مدت زمان ۱۵ روزه تعطیلات نوروزی در حال اجراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان خراسان رضوی، سیدمصطفی حیدری با اشاره به شرایط کنونی جامعه و لزوم یکپارچگی و هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای افزایش سطح آمادگی جامعه درمانی و پزشکی برای مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا، گفت: در یک اقدام جهادی و ایثارگانه طرح گازرسانی به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان تربت حیدریه به‌صورت فوری و خارج از نوبت از روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی امسال در چند شیفت کاری آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین‌ماه نیز به اتمام می‌رسد.

وی ضمن قدردانی از همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط برای صدور مجوزهای لازم این پروژه افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به این بیمارستان با توجه به تعطیلات نوروزی، محدودیت‌های کاری ناشی از شیوع بیماری کرونا و بارندگی شدید در روزهای اخیر، با موانع زیادی روبه‌رو بوده است، با این حال تلاش می‌کنیم این طرح با قید فوریت انجام شود.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که برای اجرای این پروژه بیش از ۲۲۰۰ متر شبکه تغذیه در قطرهای ۴ و ۶ اینچ اجرا و یک ایستگاه تقلیل فشار نصب خواهد شد، تصریح کرد: کالای مورد نیاز پروژه گازرسانی به بیمارستان در حال احداث امام حسین (ع) شهرستان تربت حیدریه از طریق مشارکت دیگر پروژه‌های شرکت گاز استان در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفندماه پارسال تامین و به محل پروژه منتقل شده است.

حیدری ادامه داد: باوجود بارندگی شدید روزهای اخیر در تربت حیدریه، هم‌اکنون عملیات حفاری، ریسه لوله و جوشکاری پروژه در حال انجام است و پیش‌بینی می‌کنیم تا ۱۵ فروردین‌ماه شاهد اتمام پروژه باشیم. با آماده سازی محل نصب ایستگاه که مطابق قرارداد بر عهده مشترک است، عملا امکان گازدار کردن شبکه داخلی این بیمارستان فراهم خواهد شد.

وی گفت: اجرای پروژه گازرسانی بیمارستان جدید امام حسین (ع) شهرستان تربت حیدریه در شرایط عادی نیازمند ۴۵ روز زمان بود که با توجه به اعلام نیاز فوری جامعه پزشکی، این مهم در مدت زمان  ۱۵ روزه و با مشکلاتی همانند تعطیلات نوروزی و بارندگی در حال پیشرفت است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز خراسان رضوی عنوان کرد: پزشکان و پرستاران کشور در هفته‌های اخیر با ایثار و فداکاری ویژه سهم خود را در مبارزه با ویروس کرونا انجام داده و تلاش می‌کنیم تا با تکمیل و بهره‌برداری این پروژه، ما هم سهمی در کمک به این عزیزان برای ارتقای سلامت عمومی شهروندان داشته باشیم.

کد خبر 301187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =