مصرف بیش از ۳ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در کردستان

مشترکان شرکت گاز استان کردستان در سال ۹۸ با مصرف ۳ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار مترمکعب گاز طبیعی، قدم به سال نو گذاشتند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه مصرف گاز طبیعی هرسال با افزایش روبه‌رو بوده است، گفت: در سال ۹۷، مشترکان شرکت گاز استان کردستان با احتساب مصرف نیروگاه تا پایان سال، ۲ میلیارد و ۹۴۹ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۹۶۱ مترمکعب گاز مصرف کردند که این مصرف در سال ۹۸ به ۳ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۳۵۹ مترمکعب رسید که افزایش ۱۸.۶ درصدی مصرف را نشان می‌دهد.  

وی به مصرف اسفندماه پارسال اشاره کرد و افزود: مقدار مصرف گاز طبیعی در اسفندماه سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ با افزایش چهار درصدی روبه‌رو بوده و مصرف اسفندماه سال ۹۷، ۳۱۰ میلیون و ۶۵ هزار و ۸۲۲ مترمکعب بوده که این مقدار در سال ۹۸ و با احتساب افزایش مصرف به ۳۲۲ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۱۲۶ مترمکعب رسیده است که افزایش چهار درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان همچنین به وضع مطلوب خدمات اشاره و اظهار کرد: در اسفندماه سال ۹۷، پر مصرف‌ترین روز ۱۹ اسفندماه با مصرف ۱۲ میلیون و ۳۹ هزار و ۹۲۷ مترمکعب بوده و این در حالی است که پرمصرف‌ترین روز پارسال متعلق به ۱۲ اسفندماه با مصرف ۱۲ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۴۹۱ مترمکعب بود که افزایشی سه درصدی را نشان می‌دهد.

فعله‌گری در ادامه ضمن قدردانی از مردم فهیم و مرزداران غیور استان کردستان به دلیل صرفه‌جویی مصرف گاز، اظهار امیدواری کرد که مردم این استان با ادامه همکاری‌های خود در استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی، ضمن کمک به پایداری شبکه گاز، زمینه بهره‌مندی دیگر مناطق سردسیر استان و کشور از این نعمت الهی را فراهم کنند.

وی توسعه هر گونه خدمت را مرهون همکاری و همراهی مردم و مشترکان دانست و از همراهی مردم شریف استان کردستان در مصرف بهینه گاز طبیعی در فصول سرد سال تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان با اشاره به شرایط جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مراجعه حضوری کنتورخوان‌ها به درب منازل برای قرائت کنتور، از مشترکان گاز کردستان درخواست کرد که اعداد سیاه رنگ کنتور خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۱۹۴ ارسال و با پرداخت به موقع قبوض گازبها این شرکت را در ارائه خدمات مستمر و مداوم یاری کنند.

کد خبر 301190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =