۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
  • کد خبر: 301363
وصل فوری جریان گاز بیمارستان امام رضا (ع) مشهد

به دنبال ایجاد مشکل در شبکه گازرسانی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، این مرکز برای ساعاتی دچار مشکل شد که با همت کارکنان شرکت گاز استان خراسان رضوی، جریان گاز این بیمارستان در کمتر از هشت ساعت دوباره وصل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری، سرپرست شرکت گاز استان خراسان رضوی، گفت: در پی اعلام یک مورد حادثه در ایام نوروز به مرکز امداد ۱۹۴ شرکت گاز مبنی بر بروز آسیب به شبکه داخلی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، گروه‌های امدادی شرکت گاز استان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شدند و برای جلوگیری از بروز حوادث ثانویه نسبت به قطع جریان گاز از محل ایستگاه داخلی اقدام کردند.

وی افزود: با بررسی‌های لازم مشخص شد اجرای عملیات حفاری توسط خود مشترک در محوطه داخلی این بیمارستان به‌وسیله بیل مکانیکی، سبب بروز خسارت به شبکه گاز بیمارستان در عمق یک‌ونیم متری شده است.

سرپرست شرکت گاز استان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به دلیل ارائه خدمات به بیماران کرونایی تصریح کرد: مطابق قانون، انجام تعمیرات در شبکه داخلی بر عهده مشترکان است، اما در این مورد خاص با توجه به شرایط ویژه جامعه و لزوم حمایت از مراکز درمانی به جهت حفظ سلامت عمومی شهروندان، عملیات تعمیر شبکه این بیمارستان شامل حفاری زیر لوله، برش‌کاری و تعویض لوله، جوشکاری و رادیوگرافی در کمتر از  هشت ساعت توسط کارکنان و پیمانکاران شرکت گاز انجام و در ساعت ۲۲ همان روز، گاز این مرکز وصل شد.

افتخاری اظهار کرد: در هفته‌های اخیر خدمت‌رسانی به مراکز درمانی و کمک به جامعه پزشکی در اولویت کاری شرکت گاز خراسان رضوی قرار داشته است و همه درخواست‌های مراکز درمانی و پزشکی استان به‌صورت فوری و خارج از نوبت بررسی و اقدام می‌شود.

کد خبر 301363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =