ادامه فعالیت‌های گازرسانی مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اعلام کرد که پیمانکاران با رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی و ایمنی فعالیت خود را آغاز کنند تا ضمن از سرگیری روند توسعه گازرسانی با نظارت واحد اچ‌اس‌ای، سلامت کارگران نیز حفظ شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جعفر احمدپور در سخنانی در نشست با مدیران ستادی، گفت: تا ۲۰ فروردین ماه اداره‌های استان با یک‌سوم کارکنان خود فعالیت می‌کنند و پس از این تاریخ، تابع تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم بود.

وی با قدردانی از همکاران شرکت گاز مازندران به دلیل رعایت اصول بهداشتی و پروتکل ابلاغ‌شده، بر ضرورت ادامه رفتار درست در مواجهه با بیماری کرونا و توجه جدی به الزام‌های بهداشتی تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تصریح کرد: بدون تردید این روند کاری اداره‌ها و استفاده از یک‌سوم کارکنان نباید در فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی اصلی خللی ایجاد کند، همچنین در سیستم اداری باید مباحث ضدعفونی با جدیت دنبال شود و تمامی موارد بهداشتی از جانب کارکنان و کارمندان نیز باید مدنظر قرار گیرد.

احمدپور اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از احتمال بروز موج دوم بیماری در پایان تعطیلات نوروزی ناشی از بازگشت نیروهای شاغل، همه اداره‌های گازرسانی موظف به غربالگری و تب‌سنجی کارکنان خود از روز شنبه خواهند بود. در عین حال دورکاری و اعطای مرخصی استحقاقی (بدون احتساب) برای کارکنانی که حضورشان در محل کار ضروری نیست، با رعایت نوبت‌کاری توسط مدیران انجام شود تا خللی در خدمات‌رسانی به مردم وارد نشود.

وی ادامه داد: شرایط مناسب بهداشتی در محل کار برای کارکنانی که حضور آنها در محل کار ضروری است، ایجاد شود و چنانچه فردی آلوده بازگردد و دارای علائم مشکوک باشد با هماهنگی رؤسای واحد، نسبت به قرنطینه دو هفته‌ای او اقدام شود.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود افرادی که بی‌شک مبتلا به کرونا هستند، به ادارات ممنوع است. رؤسای ادارات هم مکلف به اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تردد مبتلایان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اظهار کرد: پس از ۲۰ فروردین ماه نیز تابع تصمیم‌های ستاد ملی خواهیم بود و امیدواریم به‌زودی شاهد کنترل بیماری کرونا در سطح کشور باشیم.

احمدپور از کارکنان خواست تا زمان قطع کامل بیماری کرونا پروتکل‌های بهداشتی  را به‌طور جدی رعایت کنند.

کد خبر 301364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =