اجرای بیش از ۴۳۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در مناطق سخت‌گذر گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان در سال ۹۸ توانست با برنامه‌ریزی درست و تأمین اعتبار لازم، بیش از ۴۳۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز را در استان اجرا کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر اظهار کرد: این میزان شبکه‌گذاری نسبت به پارسال بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با وجود تکمیل عملیات گازرسانی در شهرهای استان گیلان در سال ۹۳، این شرکت با همت بیشتری برای گازرسانی به مناطق روستایی و حفره‌های خالی شهرها اقدام کرد و در همین راستا، پارسال ۳۸ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در حفره‌های خالی شهرها انجام شد.

مدیرعامل گاز استان گیلان گفت: هم‌اکنون شبکه گاز به دورترین و سخت‌گذرترین نقاط استان گیلان رسیده و در مجموع بیش از ۲۱ هزار کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری در استان اجرا شده است.

اکبر همچنین از نصب ۱۳ هزار انشعاب گاز در سال ۹۸ خبر داد و افزود: با اجرای این عملیات، مجموع انشعاب‌های گاز در گیلان به ۵۹۵ هزار انشعاب رسیده است.

وی در پایان از همه مشترکان به‌ویژه مشترکان جدید درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گازسوز استاندارد، گاز طبیعی را بهینه استفاده کنند.

کد خبر 301365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =