بهره‌مندی بیش از ۹۸ درصد خانوارهای گیلانی از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از جذب بیش از ۳۷ هزار مشترک جدید توسط این شرکت در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر گفت: سال ۹۸ با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بیش از ۳۷ هزار مشترک جدید از گاز طبیعی بهره‌مند شدند و با جذب این تعداد مشترک جدید، مجموع مشترکان گاز طبیعی در گیلان به یک میلیون و ۹۵ هزار مشترک افزایش یافت.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تمامی شهرها و ۲ هزار و ۳۵ روستای گیلان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: با بهره‌مندی مشترکان جدید، درصد بهره‌مندی گاز خانوارهای گیلانی به بالای ۹۸ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تا هفته دولت امسال، ۲۸ روستای سخت‌گذر و کوهستانی استان با جمعیتی بالغ بر ۹۳۰ خانوار از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

اکبر در پایان با اشاره به وضعیت موجود و عدم قرائت کنتور توسط کنتورخوان‌های شرکت، از همه مشترکان گاز در سراسر استان درخواست کرد از طریق یکی از راه‌های ارسال (شماره اشتراک * ارقام مشکی کنتور) به سامانه ۲۰۰۰۶۱۹۴، اعلام از طریق شماره تلفن ۳۴۱۵، مراجعه به سایت شرکت گاز استان گیلان یا از طریق نرم‌افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز نسبت به اعلام ارقام کنتور گاز خود اقدام کنند.

کد خبر 301604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =