۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
  • کد خبر: 301381
اعلام کالابرگ نفت سفید برای ۲۰ هزار خانوار اردبیلی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از اعلام کالابرگ ۲۰ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید در سه ماه نخست سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت‌ مدنی در اطلاعیه‌ای از اعلام کالابرگ‌های جدید به مقدار ۳۰۰ و ۴۰۰ لیتر نفت سفید برای مصرف فصل بهار امسال خانوارها خبر داد.

وی درباره میزان مصرف نفت سفید در استان اردبیل گفت: هم‌اکنون ۲۰ هزار خانوار در استان اردبیل هستند که نفت سفید مورد نیاز آنان از طریق توزیع کالابرگ و از طریق ۲۴۰ فروشندگی شهری و روستایی توزیع می‌شود و این اقدام نیز به‌صورت مداوم در حال انجام است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل افزود: سهمیه نفت سفید برای خانوارهای یک تا چهار نفره به مقدار ۳۰۰ لیتر و خانوارهای پنج نفره و بالاتر به مقدار ۴۰۰ لیتر است که می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را از طریق فروشندگی‌های مربوط دریافت کنند.

مدنی با اشاره به کاهش مصرف نفت سفید در استان ادامه داد: سال گذشته ۲۶ میلیون لیتر نفت سفید در قالب کالابرگ توزیع شد که از این مقدار ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار لیتر مربوط به مناطق سخت‌گذر بوده است.  

وی تأکید کرد: کالابرگ‌های ذکر شده تا تاریخ سی‌ویکم خردادماه امسال اعتبار دارد.

کد خبر 301381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =