توزیع گازوئیل با زیرساخت الکترونیکی در استان اردبیل آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از توزیع گازوئیل با زیرساخت الکترونیکی از یکم مردادماه در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی در این باره گفت: برای تحقق دولت الکترونیک از ابتدای مردادماه امسال‌ در این استان، مصرف‌کنندگان گازوئیل باید درخواست خود را از طریق سامانه تجارت آسان و کارت بانکی ثبت کنند.

وی افزود: پس از ثبت درخواست مصرف‌کنندگان جزء در سامانه دریافت فرآورده (سدف) و تأیید نهایی آن، کارت بانکی متقاضیان شارژ می‌شود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تأکید کرد: این طرح در قالب دو فاز عملیاتی اجرایی شده است؛ فاز نخست که شامل مصرف‌کنندگان نفت‌سفید اعم از خانوار و کشاورزان فاقد گاز طبیعی است، از یکم اردیبهشت‌ماه امسال در این منطقه انجام شد و در فاز دوم این طرح، همه مصرف‌کنندگان جزء و مالکان ادوات کشاورزی که از گازوئیل استفاده می‌کنند، براساس زیرساخت بانکی به‌صورت الکترونیکی سهمیه خود را دریافت می‌کنند.

وی گفت: با اجرای این طرح، فرآیند صدور و چاپ حواله کاغذی غیرفعال می‌شود و سهمیه این دسته از مصرف‌کنندگان در کارت بانکی که هنگام ثبت‌نام در سامانه سدف معرفی کرده‌اند، قابل دریافت است.

مدیر منطقه اردبیل از هم‌استانی‌ها و متقاضیان سوخت خواست با مراجعه به سایت HTTPS://NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR (سدف) نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بر پایه این گزارش، در استان اردبیل ۲۰۴ فروشندگی روستایی، شهری و عامل توزیع فعال، وظیفه توزیع نفت‌سفید و نفت‌گاز مصرف‌کنندگان جزء را به‌عهده دارند.

کد خبر 305320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =