آمادگی کامل منطقه آذربایجان شرقی برای تامین سوخت مناطق زلزله‌زده

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از آمادگی کامل این شرکت برای تامین سوخت مورد نیاز مناطق زلزله‌زده و جایگاه‌های این استان خبر داد.

ابوالفضل روح‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا گفت: در نخستین دقایق وقوع زلزله ضمن هماهنگی با مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی و فرمانداران شهرستان‌های میانه و سراب، همکاران خود را به مناطق زلزله‌زده به ویژه روستای ورنکش در بخش ترکمنچای (دچار بیشترین خسارت شده است) اعزام و مستقر کردیم و به‌وسیله گالن و وانت سوخت موردنیاز اهالی روستا تامین شد.

وی با تاکید بر آسیب ندیدن تاسیسات، چهار انبار نفت منطقه و جایگاه‌ها افزود: تمامی زیرساخت‌های سوخت‌رسانی استان به‌طور کامل آماده تامین سوخت موردنیاز مردم و نیروهای امدادی مناطق زلزله‌زده است.

روح الهی تصریح کرد: سوخت مورد نیاز خودروها نیز به صورت ویژه (اعتباری و نقدی) به تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح منطقه ارسال شده و هم اکنون سوخت به میزان کافی در جایگاه‌ها موجود است و سوختگیری خودروها طبق روال عادی ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم برای سوخت‌رسانی به واحدهای امدادی و خدمات‌رسان تصریح کرد: با توجه به ارسال سوخت مضاعف به جایگاه‌ها، مشکلی به لحاظ تامین سوخت خودروهای امدادی وجود ندارد و با توجه به ذخیره‌سازی مناسب سوخت، آمادگی کامل برای تامین سوخت مورد نیاز واحدهای امدادی هوایی نیز وجود دارد.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی تَرْک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند. این زمین لرزه استان‌های آذربایجان غربی، گیلان، ‌ زنجان و اردبیل را هم لرزاند.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است. این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه است.

کد خبر 295113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =