‫فرآیند مناقصه‌های طرح توسعه ۲۸ مخزن در حال پیگیری است‬

فرآیند مناقصه‌های چهار بسته قراردادی جدید ‫طرح توسعه ۲۸ مخزن مناطق نفت‌خیز جنوب با وجود شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا در حال پیگیری است و مراحل پایانی را طی می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از  شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل این شرکت در تشریح آخرین وضع طرح توسعه ۲۸ مخزن اظهار کرد: با آغاز اپیدمی ویروس کرونا در کشور و با وجود محدودیت‌های اجتناب‌ناپذیر به‌وجود آمده، با مدیریت بهینه منابع انسانی و رعایت زمان‌بندی لازم، فرآیند مناقصه‌های چهار بسته قراردادی جدید از این طرح دنبال شد و در مراحل پایانی قرار گرفته است.

وی گفت: این بسته‌ها شامل بالارود، مارون ۳، مارون ۶ و چیلینگر/ گرنگان، در مرحله ارزیابی فنی - اقتصادی پیشنهادهای مناقصه‌گران است. آغاز امور مناقصه سه بسته دیگر شامل سولابدر، بینک و لالی بنگستان نیز در روزهای پیش رو کلید می‌خورد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به لزوم به سرانجام رسیدن مناقصات تمامی ۲۷ بسته طرح افزایش و نگهداشت تولید ۲۸ مخزن این شرکت حداکثر تا سه ماه آینده اظهار کرد: تاکنون تکلیف ۱۳ بسته مشخص شده است و تا دو هفته دیگر  تکلیف چهار بسته دیگر نیز مشخص خواهد شد.

محمدی ادامه داد: همه‌ طرح‌های اولویت‌دار شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با همت و پشتکار مثال‌زدنی همکاران این شرکت، با وجود شرایط اضطراری کرونا، ضمن رعایت مسائل بهداشتی و ایمنی و توجه به دستورهای گروه جهادگر درمانی، به‌صورت پیوسته در حال پیگیری و اجرا هستند.

کد خبر 301424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =