عملکرد فعال خطوط لوله و مخابرات منطقه اصفهان برای مقابله با کرونا

رئیس ستاد طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان گفت: عملکرد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان در غربالگری و پیشگیری از ویروس کرونا ستودنی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه اصفهان، محمد نیازی‌اصفهانی با قدردانی از مسئولان منطقه اصفهان در اهمیت دادن به سلامت کارکنان گفت: این منطقه اقدام‌های به‌موقعی در تهیه اقلام مورد نظر همچون دستگاه‌های تب‌سنج و پالس اکسی‌متر برای همه مراکز انتقال نفت و مرکز منطقه و همچنین وسایل حفاظت فردی و ضدعفونی انجام داده است.

وی با اشاره به دلسوزی و مدیریت کارآمد این منطقه تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون با تدابیر اتخاذشده در هیچ یک از مراکز انتقال نفت، مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش نشده است.

رئیس ستاد طب صنعتی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان درباره شرایط بازگشت به کار گفت: کارکنانی که به دلایل مختلف همچون استعلاجی یا به علت نزدیک بودن به محل انتشار ویروس کرونا، در خانه حضور داشته‌اند برای بازگشت به کار لازم است فرم مخصوص سلامت را پر کنند و مسئول مرکز سلامت کار منطقه نظر خود را در راستای امن بودن شرایط فردی و محیطی اظهار کند.

کد خبر 301444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =