تجهیزات پزشکی و دارو در بوشهر با کمبود روبه‌رو نیست

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: به‌واسطه کمک‌های وزارت نفت و دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر، در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو هیچ کمبودی در این استان نداریم.

به گزارش شانا به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، وحید مالکی با اشاره به آمادگی بیمارستان‌های صنعت نفت در استان بوشهر اظهار کرد: براساس توصیه‌های وزارت بهداشت، در مان و آموزش پزشکی بیمارستان‌های توحید جم و خارک آمادگی پذیرش همه بیماران هستند، ضمن آنکه در این دو بیمارستان تمهیدهای لازم برای تامین تجهیزات حفاظت فردی و وسایل مورد نیاز کادر درمان پیش‌بینی شده است.

وی با تأکید بر اولویت حفظ سلامت کارکنان و جوامع پیرامونی گفت: ورود و خروج کارکنان به مناطق عملیاتی صنعت نفت در استان بوشهر محدود و پروازها به مقصد فرودگاه به کمترین حد ممکن رسیده است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر تصریح کرد: یک فروند کشتی و بالگرد به‌منظور انتقال بیماران پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز کارکنان از سکوها و جزایر به بیمارستان‌های تعیین‌شده منتقل شوند.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت در بیمارستان‌های صنعت نفت گفت: جداسازی بیماران تنفسی در بیمارستان توحید جم انجام شده است، ضمن آنکه همه آزمایش‌ها در این بیمارستان  انجام و برای نتیجه نهایی به بوشهر ارسال می‌شود.

مالکی افزود: مکان‌هایی به عنوان نقاهتگاه بیماران پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز، بیماران کرونایی پس از بهبودی به آنجا منتقل شوند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی و دارو از سوی وزارت نفت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کمک‌های بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 301502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =