سرپرست تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، طی حکمی احمد اکبری را به‌عنوان «سرپرست مدیریت تامین و توزیع» این شرکت منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کرامت ویس‌کرمی با ابلاغ این حکم از احمد اکبری خواست با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از توانمندی کارکنان خدوم و متعهد آن مدیریت و همکاری با مدیریت‌ها و اداره‌های ستادی و مناطق، گام‌های ارزنده‌ای در جهت افزایش رضایتمندی مصرف‌کنندگان و کاهش هزینه‌های عملیاتی برداشته شود.

برنامه‌ریزی صحیح و به‌موقع تامین فرآورده‌های نفتی کشور، تعامل بهنگام با شرکت ملی گاز، مدیریت کردن هزینه‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی، تعامل سازنده با شرکت‌ها و مدیریت‌های موثر در امر سوخت‌رسانی، به‌کارگیری نیروهای با تجربه و آشنا به مسائل سوخت‌رسانی، استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری مناسب در جهت برنامه‌ریزی جابه‌جایی فرآورده‌های نفتی برخی از موارد مهمی است که در این حکم به آن اشاره شده است.

گفتنی است، احمد اکبری ۳۰ سال سابقه  خدمت در صنعت نفت را دارد و پیش از این به عنوان معاون مدیر در تأمین و توزیع مشغول فعالیت بوده است.  

اکبری مهندسی شیمی از دانشگاه سیستان و بلوچستان است گواهینامه MINI MBA (دوره عالی مدیریت استراتژیک) از دانشگاه صنعت نفت نیز دارد.

کد خبر 301520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =