بهره‌برداری از سیصدوچهل‌ویکمین جایگاه سوخت منطقه آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از بهره‌برداری سیصدوچهل‌ویکمین جایگاه عرضه سوخت این منطقه در ناحیه بستان‌آباد خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی با اشاره به رشد روزافزون جایگاه‌های عرضه سوخت و اهمیت توسعه آن در چرخه اقتصادی گفت: با تلاش و پیگیری مسئولان منطقه یکصدوشصت‌ونهمین جایگاه عرضه سوخت مایع استان در ناحیه بستان‌آباد در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

وی افزود: این جایگاه به‌عنوان دهمین جایگاه سوخت مایع ناحیه بستان‌آباد با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریالی بخش خصوص در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث شده و برای هشت نفر نیز به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی درباره ویژگی‌های جایگاه جدید محمدی‌آزاد افزود: در این جایگاه بنزین معمولی و سوپر با هشت نازل و نفت‌گاز با چهار نازل عرضه می‌شود، بخش سی‌ان‌جی نیز با دو سکو و چهار نازل با ظرفیت کلی ۱۰۰۰ متر مکعب در ساعت آماده ارائه خدمات است.

به گزارش شانا، افزون بر ۱۶۹  جایگاه سوخت مایع، ۱۷۲  جایگاه عرضه گاز طبیعی نیز در سطح منطقه آذربایجان شرقی به‌طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه خدمت‌رسانی می‌کنند، ضمن اینکه ۱۲ جایگاه در حال ساخت نیز امسال با نظارت و پیگیری مسئولان منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 301554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =