مسئولیت اجتماعی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در مقابله با کرونا

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد این پالایشگاه تاکنون حدود ۱۲۵ هزار مترمکعب ماده ضدعفونی‌کننده در اختیار فرمانداری‌ها و ستاد مبارزه با کرونای استان بوشهر قرار داده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمدمهدی هاشمی گفت: به‌منظور مقابله با ویروس کرونا ضمن فعالیت‌هایی که لازم بود در محوطه عملیاتی و اماکن اداری فاز ۱۲ انجام شود، برای کمک به جامعه پیرامونی نیز فعالیت‌هایی از ابتدای شیوع این ویروس در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: توزیع مایع ضدعفونی‌کننده در شهرهای کنگان، دیر و جم با همکاری مسئولان این شهرها انجام شد. افزون بر این، در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، در تماس با ستاد کرونای استان آمادگی خود را برای همکاری و کمک در سطح استان اعلام کردیم که در همین راستا با ارسال محموله‌های متفاوت، بخش مرکزی و جنوبی را تحت پوشش قرار دادیم.

مدیر پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: افزون بر این، در قالب گروه‌های جهادی و بسیجی، ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان کنگان شامل جاگاه‌های عرضه سوخت، بیمارستان و سایر اماکن نیز در پایان سال گذشته انجام شد.

به گفته هاشمی، به واسطه اینکه تولید ماده ضدعفونی‌کننده در فرآیند جاری پالایشگاه انجام و در فرآیند تصفیه گاز از آن استفاده می‌شود، با تدابیر اتخاذشده بخشی از این مواد با حفظ میزان تولید گاز در اختیار هموطنان قرار گرفت.

وی در پایان اعلام کرد: پس از این نیز فاز ۱۲ آمادگی دارد در صورت نیاز، ماده ضدعفونی کننده در اختیار هموطنان قرار دهد.

کد خبر 301673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =