مصرف بیش از ۱۲ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان رضوی

سرپرست شرکت گاز استان خراسان رضوی اعلام کرد پارسال ۱۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان خراسان رضوی مصرف شد که ۱۸۰ میلیون مترمکعب نسبت به سال پیش از آن، افزایش داشت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری گفت: بیشترین مقدار مصرف گاز طبیعی با توجه به سرد بودن هوا، مربوط به دوره زمستان سال گذشته و به میزان ۴ میلیارد و ۲۲۸ میلیون مترمکعب است و فصل پاییز مصرف ۳ میلیارد و ۴۴۵ میلیون مترمکعب گاز به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در تابستان سال ۹۸، ۲ میلیارد و ۴۶۷ میلیون و در فصل بهار نیز ۲ میلیارد و ۷۴۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی تحویل بخش‌های مختلف مصرفی استان شد.

سرپرست شرکت گاز استان خراسان رضوی با اشاره به اقدام‌های شرکت گاز در شرایط شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در شرایط کنونی، قرائت کنتورهای گاز به صورت غیرحضوری و به‌وسیله خوداظهاری شهروندان انجام می‌شود و مشترکان محترم می‌توانند مطابق زمان‌بندی تعیین‌شده که از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود نسبت به ثبت و اعلام رقم کارکرد کنتور گاز خود اقدام کنند.

افتخاری گفت: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به دو درگاه اینترنتی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir، تماس با سامانه‌های تلفنی ۱۸۹۴ و ۳۷۰۷۴ یا کد دستور پیامکی نسبت به اعلام و ثبت شماره کنتور گاز خود اقدام کنند.

۲ میلیون و ۳۶۰ هزار مشترک گاز طبیعی در قالب ۹۵ درصد جمعیت تحت پوشش شهری و روستایی استان خراسان رضوی از خدمات شرکت گاز بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 301681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =