دستورعمل‌های کرونایی در صنعت گاز به‌طور کامل اجرا شده است

رئیس اچ‌اس‌ای شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: همه دستورالعمل‌ها و اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مجموعه شرکت ملی گاز پیاده‌سازی شده و به‌خوبی در حال انجام است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، در دومین نشست شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی گاز با رویکرد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا که با هدف حفظ سلامت کارکنان، تداوم بهره‌برداری، حفظ تولید ایمنی و تاب‌آوری تولید و خدمت امروز (چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه) در سالن شهید باهنر شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، ابتدا بخشنامه شماره ۳ ستاد مرکزی پشتیبانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا وزارت نفت ابلاغی از سوی وزیر نفت قرائت شد و بر اجرا و نظارت دقیق و سختگیرانه بر دستورعمل‌های صادره از سوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به‌ویژه در مناطق عملیاتی و پالایشگاهی صنعت گاز تأکید و راهکارها و تصمیم‌های عملیاتی لازم گرفته شد.

 غلامرضا بهمن‌نیا رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی گاز طی سخنانی در این نشست گفت: هر روزه آمار مبتلایان و افراد مشکوک به ویروس کرونا در صنعت گاز ثبت می‌شود و با حضور، انجام ممیزی‌ها و ارزیابی‌های مستمر توسط همکارانواحد اچ‌اس‌یی، اجرای دقیق دستورعمل‌های بهداشتی و عملکرد شرکت‌ها و اداره‌های تابعه شرکت ملی گاز در بخش‌های عملیاتی و غیرعملیاتی رصد می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس و طبق گزارش‌های واصله، خوشبختانه تمام دستورعمل‌ها به‌طور کامل در مجموعه شرکت ملی گاز ایران پیاده‌سازی شده و به‌خوبی در حال انجام است.

رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت ملی گاز افزود: پایش‌ها نشان داده صنعت گاز جزو صنایعی است که در بخش‌های عملیاتی با کمترین تعداد مواجهه با این بیماری قرار دارد و اقدام‌های انجام‌شده به‌ویژه در بخش تولیدی نشان داده که این بخش‌ها در مواجهه با این بیماری بسیار خوب عمل کرده‌اند و آمادگی‌های لازم برای پاسخگویی به نیازهای کشور با رویکرد تاب‌آوری را به‌طور کامل دارند.

بهمن‌نیا تصریح کرد: با تصمیم‌هایی که در این نشست گرفته شد پیش‌بینی می‌کنیم که ان‌شاءالله با نظارت دقیق بر انجام دستورعمل‌های بهداشتی و به‌کارگیری تمهیدهای کنترلی از سوی واحدهای اچ‌اس‌یی شرکت‌های تابع، شرایط لازم برای انجام به‌موقع تعمیرات اساسی و تحقق برنامه‌های تولید واجرای طرح‌ها و پروژه‌ها با استفاده از حداقل نیروهای انسانی در مناطق فراهم شود.

بهمن‌نیا با تأکید بر لزوم ثبت نام کارکنان مجموعه صنعت گاز (رسمی، قراردادی و پیمانکاران) و خانواده آنان در پایگاه داده‌ای سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت به نشانی http://nocorona.ir افزود: این پایگاه مبنای ترددها، کنترل‌ها و پایش‌های بهداشتی همکاران در صنعت نفت به‌ویژه شرکت ملی گاز ایران خواهد بود.

دومین نشست شرایط اضطراری سطح ۳ شرکت ملی گاز با رویکرد پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مدیر دیسپچینگ، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، مدیرهماهنگی و نظارت بر تولید و دیگر اعضا امروز برگزار شد.

کد خبر 301781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =