۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
  • کد خبر: 301949
عملیات تعمیرات تأسیسات تقویت فشار گاز خیرگو آغاز شد

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز از آغاز تعمیرات اساسی تأسیسات تقویت فشار گاز خیرگو با هدف افزایش بهره‌وری و ضریب ایمنی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، حمید خدری با بیان اینکه عملیات تعمیرات اساسی، یکی از اقدام‌های مهم در مسیر انتقال پایدار و ایمن گاز از تأسیسات تقویت فشار است، گفت: تعمیرات اساسی تأسیسات تقویت فشار گاز خیرگو با رعایت تمامی الزامات ایمنی و دستورعمل‌های بهداشتی از ۲۸ فروردین‌ماه امسال با مشارکت تمامی واحدهای عملیاتی آغاز شد.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی تعمیرات تجهیزات مستقر در مسیر ورودی گاز کمپرسورهای تأسیسات انجام و همچنین صحت عملکرد قطعات ارزیابی و ایزوله خواهد شد.

مدیرمنطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز با اشاره به مهم‌ترین اقدام‌های انجام‌شده در این عملیات اظهار کرد: از اصلی‌ترین کارهای این تعمیرات می‌توان به تعویض فیلتر، ضخامت‌سنجی و بررسی خوردگی‌های احتمالی، نشت‌یابی و تمیزکاری صافی مسیرهای ورودی گاز اشاره کرد.

به گفته خدری، توجه ویژه به حوزه نگهداری و تعمیرات یکی از عوامل تعیین‌کننده برای تحقق بیشتر وظایف سازمانی منطقه است.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت تکیه بر توان داخلی در شرایط کنونی یادآورشد: محدودیت‌های ناشی از تحریم فرصتی استثنایی برای ماست، زیرا با تکیه بر ظرفیت‌های شرکت‌های ایرانی و گسترش همکاری‌های دو طرف می‌توانیم قطعات و تجهیزات مورد نیاز در تعمیرات اساسی را تأمین کنیم.

کد خبر 301949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =