آمادگی کامل منطقه بوشهر برای مقابله با آغاز موج دوم شیوع کرونا

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از آمادگی کامل این منطقه برای مقابله با آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، مسعود نیک‌تاج گفت: هم‌زمان با آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا، اجرای طرح مبارزه و پیشگیری از آن با تلاش و دقت بیشتر در سطح این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: به‌منظور جلوگیری از موج دوم شیوع این ویروس همه روزه در این منطقه اقدام به سم‌پاشی و ضدعفونی همه جایگاه‌ها، ناوگان حمل‌ونقل، ساختمان‌ها، تاسیسات و انبار نفت می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر تاکید کرد: با توجه به ورود ناوگان حمل فرآورده‌های نفتی (نفتکش‌های جاده‌پیما) به تاسیسات انبار نفت شهید غریبی و نیز حمل فرآورده به استان‌های همجوار برای پیشگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا، نسبت به ضدعفونی و گندزدایی کامل این ناوگان به‌صورت روزانه با اهتمام هر چه تمام‌تر اقدام می‌شود.

نیک‌تاج ضمن بازدید میدانی از جایگاه‌های عرضه سوخت درباره عملیاتی شدن مصوبه‌ها و پروتکل بهداشتی صادره از طرف شرکت تاکید کرد و برای حفاظت از کارکنان و همه مراجعان، مجاری عرضه را به رعایت بهداشت و نیز استفاده از لوازم حفاظتی از جمله ماسک، دستکش و ضدعفونی همه دستگاه‌ها و تجهیزات ملزم کرد.

وی همچنین به دلیل حساسیت موضوع، مقرر کرد مسئولان نواحی و کارشناسان واحد بهداشت، ایمنی و وحیط زیست (اچ‌اس‌یی) منطقه به‌صورت مستمر از جایگاه‌ها بازدید و بازرسی کنند و موارد مهم را در این زمینه در گزارشی ارائه دهند.

کد خبر 302028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =