افتتاح هفتادوچهارمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه بوشهر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر از افتتاح هفتادوچهارمین جایگاه عرضه سوخت در منطقه بوشهر هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر، مسعود نیک‌تاج در آیین بهره‌برداری از جایگاه جدید در این منطقه گفت: با افتتاح این جایگاه، هفتادوچهار جایگاه عرضه سوخت در منطقه بوشهر در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: جایگاه اختصاصی شهید یونسی به شبکه سوخت‌رسانی کشور پیوست و با افتتاح این جایگاه در شهر بوشهر، شاهد بهبود خدمات سوخت‌رسانی به خودروها خواهیم بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر تأکید کرد: جایگاه یادشده با صرف ۴ میلیارد تومان هزینه و در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای اداری معادل ۴۰۰ متر در نزدیکی روستای محرزی به بهره‌برداری رسید.

نیک‌تاج با احتساب جایگاه‌های افتتاح‌شده در سال‌های اخیر عنوان کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه که سیزدهمین جایگاه ناحیه مرکزی است، هم‌اکنون منطقه بوشهر در ۶ ناحیه تحت پوشش خود، تعداد ۷۴ جایگاه عرضه سوخت مایع و همچنین تعداد ۳۵ جایگاه سی‌ان‌جی تک‌منظوره و دومنظوره دارد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: خدمت به مردم از افتخارهای این شرکت است و افتخار می‌کنیم که در کمترین زمان ممکن و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی توانستیم این پروژه‌ بزرگ احداث جایگاه عرضه سوخت را  در چرخه خدمت‌رسانی قرار دهیم.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر ضمن اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در این جایگاه یادآور شد: این جایگاه دو سکوی بنزین، یک سکوی فروش نفت‌گاز، چهار تلمبه، هشت نازل بنزین، دو تلمبه و هشت نازل نفت‌گاز دارد و اشتغال‌زایی برای ۱۰ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 306632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =