انجام ۸۳ درصدی درخواست تعمیرات اساسی مناطق نفت‌خیر جنوب در سال ۹۸

معاون مدیر تولید در خدمات مهندسی تعمیرات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از انجام ۸۳ درصد درخواست کارهای ابلاغی تعمیرات اساسی این شرکت در سال ۱۳۹۸ که شرایط اجرای آنها فراهم شده بود، خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، پرویز زکی با اشاره به اینکه عملیات تعمیرات اساسی در سه بخش تاسیسات فرآورشی، تجهیزات فرآیندی و ماشین آلات دوار بالای ۴ هزار اسب‌بخار برنامه‌ریزی شده بود، گفت: به همین منظور ۲۰ کارخانه فرآورشی، ۶۷ دستگاه ماشین‌آلات دوار،  ۱۲۲ تجهیز و ۱۱ دستگاه مولد برق اضطراری تعمیر اساسی شد و هم اینک نیز ۷۲ دستگاه ماشین فرآیندی دیگر در حال تعمیر اساسی است.

وی افزود: این تجهیزات و ماشین‌آلات شامل انواع مخازن، مبدل‌های حرارتی، تجهیزات نمک‌زدایی، توربین‌های گازی، انواع کمپرسورها، الکتروموتورها، پمپ‌ها، ژنراتورها و دیگر تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی است.

معاون مدیر تولید در خدمات مهندسی تعمیرات در پایان، ضمن قدردانی از همکاران تلاشگر مدیریت تعمیرات مناطق نفت خیز جنوب که در شرایط سخت کرونا هم از تلاش باز نایستادند، یادآور شد: این میزان کار به معنای پیشرفت وزنی ۶۶ درصدی پروژه‌های مرتبط با تعمیرات اساسی و صدور مجوز تمدید کارکرد ایمن برای سایر تجهیزات و ماشین آلات است.

برنامه جامع تعمیرات اساسی شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب همه ساله با هدف پایداری تولید و ایمنی تاسیسات و صیانت از سرمایه های سازمان در سطح شرکت های بهره‌بردار، از سوی مدیریت تولید این شرکت برنامه‌ریزی و توسط مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی اجرا می‌شود.

کد خبر 302370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =