اعلام گزارش عملکرد سال ۹۸ واحد تعمیرات مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیر تعمیرات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از انجام تعمیرات اساسی ۱۶۱ تجهیز و مخزن در واحدهای بهره‌برداری و نمکزدایی، هشت کارخانه گاز و گاز مایع (NGL) و ۱۲ مجموعه صنعتی تقویت فشار گاز در این شرکت در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مراد کمالی با اشاره به انجام این تعمیرات بدون حادثه و در شرایط سخت ناشی از تحریم گفت: سال ۹۸، ۸۳ درصد از دستورکارهای تعمیرات ‌اساسی واگذارشده عملیاتی شد و ۱۷ درصد مابقی نیز که عمدتاً به دلیل شرایط کاری ناشی از شیوع کرونا به سال جدید منتقل شده بود، هم‌اکنون به پایان رسیده یا در دست اجراست.

وی افزود: در بخش تأسیسات فرآورشی، تعمیرات اساسی ۱۱ واحد فرآورشی در مجموع نزدیک دو ماه زودتر از زمان پیش‌بینی شده به پایان رسید، همچنین دو کارخانه NGL نیز در بازه زمانی کمتر از ۲۰ روز تعمیر و تحویل شد که در نوع خود حدنصاب زمانی جدیدی محسوب می‌شود.

کمالی با بیان اینکه در این مدت، ۶۶ دستگاه ماشین دوار بالای ۴۰۰۰ اسب‌بخار مربوط به تأسیسات پنج شرکت‌ بهره‌بردار نفت و گاز نیز تعمیر اساسی شد، از تعمیر اساسی ۱۱ دستگاه مولد برق اضطراری به‌عنوان یکی دیگر از اقدام‌های این مدیریت در حوزه تعمیرات اساسی یاد کرد و افزود: از سوی دیگر ۱۴۹ مورد تعمیر و بالانس انواع محورهای تجهیزات دوار و ساخت و تعمیر ۲۰۰۰ عدد انواع قطعات درون‌چاهی، سرچاهی و رزوه‌زنی لوله‌های جداری عملیات حفاری، بخش دیگری از فعالیت‌های انجام‌شده است.

وی ابراز امیدواری کرد این شرکت در سال جهش تولید، شاهد تداوم فعالیت‌ها و ثبت حدنصاب‌هایی جدید در اجرای بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین برنامه جامع تعمیرات اساسی کشور باشد.

کد خبر 302384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =