تعمیرات اساسی ۱۶ مجتمع پتروشیمی در نیمه نخست امسال

مجتمع‌های پتروشیمی کشور با هدف تداوم تولید پایدار در سال ۹۹ برنامه‌های مختلفی را برای تعمیرات اساسی انجام خواهند داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ۱۶ مجتمع پتروشیمی کشور در نیمه نخست امسال تعمیرات اساسی را در واحدهای مختلف خود با هدف تداوم تولید پایدار، تأمین نیازهای کشور و صادرات انجام خواهند داد.

عواملی مانند تعمیرات فازهای پارس‌جنوبی، اوج مصرف گاز طبیعی، تأمین نیاز داخل و بازارهای صادراتی ممکن است به تغییراتی در برنامه تعمیرات اساسی پیش‌بینی‌شده منجر شود که در صورت تغییر احتمالی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برپایه این گزارش، واحدهایی از پتروشیمی‌های بندرامام، بوعلی‌سینا، مارون، رازی، فن‌آوران و کارون در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و پتروشیمی‌های پارس، جم و مروارید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برنامه‌های اورهال خود را انجام خواهند داد.

در دیگر مناطق نیز واحدهایی از پتروشیمی خراسان، شیراز، ارومیه و ایلام براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نیمه نخست امسال به اورهال خواهند رفت.

پتروشیمی‌های مبین و دماوند در منطقه عسلویه و پتروشیمی فجر در منطقه ماهشهر با حفظ تداوم تولید و به‌صورت ناپیوسته تعمیرات خود را انجام خواهند داد.

براساس این گزارش، تعداد دیگری از مجتمع‌های پتروشیمی از جمله پتروشیمی نوری، پتروشیمی پردیس  پتروشیمی خارک، پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی خوزستان، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی اروند و واحدهایی دیگر از پتروشیمی‌های بندرامام، ارومیه، رازی و فن‌آوران در نیمه دوم امسال تعمیرات اساسی خود را انجام می‌دهند.

کد خبر 302460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =