۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
  • کد خبر: 302530
گازرسانی به ۳۰۱ روستای استان لرستان تا پایان سال ۹۹

سرپرست شرکت گاز استان لرستان گفت: پروژه گازرسانی به ۳۰۱ روستای استان لرستان در دستور کار قرار گرفته که تا پایان امسال عملیاتی خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی اظهار کرد: با اجرای این طرح، تا پایان امسال ۱۵ هزار خانوار روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

به گفته وی، از مجموع ۲ هزار و ۳۵۴ روستای واجد شرایط گازرسانی استان، هزار و ۷۰۹ روستا از این خدمت برخوردارند که ضریب نفوذ آن بیش از ۸۷ درصد است.

 سرپرست شرکت گاز استان لرستان تصریح کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی به ۳۰۱ روستا، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی در استان لرستان به بیش از ۸۹ درصد ارتقا می‌یابد.

گودرزی ادامه داد: بررسی و مطالعات گازرسانی به ۱۷۹ روستا و مقدمات پیمان‌سپاری آن نیز انجام شده که با تحقق این برنامه‌ریزی، سال ۱۴۰۱ ضریب بهره‌مندی روستاهای استان از  گاز طبیعی به بیش از ۹۸ درصد ارتقا خواهد یافت.

وی همچنین به گازرسانی به صنایع لرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۲۹ پروژه در استان پیش‌بینی شده و تلاش بر این است که همه این پروژه‌ها را تا پایان امسال تکمیل کنیم.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان اظهار کرد: زیرساخت‌ها خوبی در استان وجود دارد و از این حیث هیچ‌گونه محدودیتی برای گازرسانی به صنایع در استان وجود نخواهد داشت.

کد خبر 302530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =