۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
  • کد خبر: 305684
شتاب گازرسانی به آخرین شهر بدون گاز لرستان

سرپرست شرکت گاز استان لرستان اظهار کرد: تکمیل طرح گازرسانی به شهر شول‌آباد و روستاهای اطراف آن از اولویت‌های مهم این است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به محور شول‌آباد گفت: اتمام گازرسانی به این شهر و روستاهای اطراف از اولویت‌های مهم شرکت گاز استان لرستان است.

وی ضمن ارائه توصیه‌های فنی و عملیاتی در راستای افزایش ایمنی و کیفیت انجام کار با تأکید بر استفاده از تمام توان و پتانسیل لازم برای اتمام پروژه و تزریق گاز تا پایان امسال، اظهار کرد: دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار باید با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت پروژه و افزایش گروه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای برای افزایش سرعت عملیات اجرای خطوط در بخش خط تغذیه گاز محور شول‌آباد داشته باشند.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان افزود: این پروژه شامل ۴۰ کیلومتر خط تغذیه و ۱۰۰ کیلومتر خط توزیع و تعداد سه ایستگاه تقلیل فشار بوده که تاکنون ۸ کیلومتر خط تغذیه، ۳۲ کیلومتر مسیرسازی خط تغذیه و ۶۵ کیلومتر خط توزیع  انجام شده و با بهره‌برداری از این پروژه، ۵ هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و شهر شول‌آباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان، گازدار خواهد شد.

 گودرزی تصریح کرد: با وجود سخت‌گذر و کوهستانی بودن مسیر اجرا و مشکلات آن، اجرای پروژه با همفکری و ظرفیت فنی بالای همکاران بی‌شک با کیفیت بالا انجام خواهد شد.

کد خبر 305684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =