۵ پروژه گازرسانی روستایی در خرم‌آباد بهره‌برداری شد

پروژه گازرسانی به پنج روستای محور آبسرده از توابع شهرستان خرم‌آباد بهره‌برداری شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی، سرپرست شرکت گاز استان لرستان در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به پنج روستای محور آبسرده از توابع شهرستان خرم‌آباد گفت: امسال با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، گازرسانی به روستاهای استان با هدف افزایش رفاه مردم و محرومیت‌زدایی، با اهتمامی ویژه‌ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای محور آبسرده، تعداد روستاهای گازرسانی‌شده در بخش بیرانوند به ۹۶ روستا رسیده، افزود: با تکمیل پروژه‌های گازرسانی به ۶ روستای باقی‌مانده، تا پایان امسال به همه روستاهای واجد شرایط بخش بیرانوند گازرسانی و این بخش سبز خواهد شد. این به آن معناست که ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی آن از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان درباره ویژگی‌های این پروژه اظهار کرد: این پروژه، با اجرای ۴ کیلومتر خط تغذیه، ۱۹ کیلومتر خط توزیع و احداث دو ایستگاه تقلیل فشار به بهره‌برداری رسیده است. 

گودرزی با بیان اینکه گازرسانی به شهر شول‌آباد به‌عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان لرستان تا پایان سال انجام می‌شود، گفت: با تحقق این مهم، ضریب نفوذ گاز در بخش شهری استان به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

گودرز امیری، معاون عمرانی استاندار لرستان که در این آیین حضور داشت ضمن قدردانی از عملکرد شرکت گاز لرستان، از مردم این استان درخواست کرد همراه با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، در حفظ زیرساخت‌ها که متعلق به خود مردم است، کوشا باشند.

جعفر طولابی، فرماندار خرم‌آباد نیز ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب شرکت گاز لرستان، اظهار کرد: بحمدالله شاهد جهش بسیار خوبی در گازرسانی به روستاها در چند سال اخیر بودیم که امید است سبب جلب رضایت مردم شود.

آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به پنج روستای محور آبسرده از توابع شهرستان خرم‌آباد با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان، سرپرست شرکت گاز استان لرستان، فرماندار شهرستان خرم‌آباد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

کد خبر 304584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =