همایش آشنایی با عملیات مشبک‌کاری چاه‌های نفت و گاز برگزار شد

شرکت ملی حفاری و دانشگاه شیراز همایش فنی آنلاین تحت عنوان «آشنایی با عملیات مشبک‌کاری چاه‌های نفت و گاز و نوآوری‌ها در این ارتباط با استفاده از فناوری نانو و با هدف برداشت بیشتر از مخازن» برگزار کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مخاطبان این همایش که امروز (سه‌شنبه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه) با همکاری مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و امور مهندسی این شرکت و بخش مهندسی نفت دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز دانشگاه شیراز برگزار شد، استادان، دانشجویان و دیگر ثبت نام کنندگان بودند.  

در این همایش اصغر صادق‌آبادی، رئیس مهندسی کالای مکانیک و خدمات فنی مدیریت امور مهندسی شرکت ملی حفاری ایران به عنوان سخنران و مخترع در موضوع همایش توضیحاتی مبسوطی ارائه داد.  

تشریح فناوری‌های نو، خرج‌های شکل‌دار، گان‌های کاربردی در عملیات مشبک‌کاری ساخته شده با فناوری نانو از جمله مباحث طرح شده در این همایش بود که به آن پرداخته شد.  

سخنران در مبحث فناوری‌های نو گفت: استفاده از فناوری نانو از شمار ابداع‌های جدید است که توان نفوذ در مخزن را بیشتر و ضریب ایمنی کار مشبک‌کاری در چاه‌های پرفشار و دارای دمای بالا را افزایش داده و نیز سبب افزایش تولید چاه‌ها بدون آسیب به مخازن می‌شود.

کد خبر 302571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =