برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس در تاسیسات منطقه ۵ عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه ۵ شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: سیستم ویدئوکنفرانس در همه تأسیسات تقویت فشار گاز و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله منطقه ۵ عملیات انتقال گاز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، پیمان خضرایی گفت: در راستای تغییرات مطلوب و بهینه در رویه‌های کاری و با توجه به وجود زیرساخت ویدئوکنفرانس در بستر اینترنت داخلی شرکت انتقال گاز، سیستم ویدئوکنفرانس‌ در همه تأسیسات تقویت فشار و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله منطقه ۵ برای برقراری ارتباط تصویری فعال شد.

وی ادامه داد: این ارتباط میان همه افراد اعم از مدیر منطقه، معاونان و رؤسای نواحی و تاسیسات تقویت فشار و مراکز بهره‌برداری به‌صورت دوسویه و چندجانبه قابل انجام است، همچنین امکان برگزاری جلسات تصویری با ستاد شرکت انتقال و هر یک از مناطق دهگانه به‌صورت هم‌زمان میسر و امکان‌پذیر است که در انجام هماهنگی‌های اجرایی بسیار مؤثر خواهد بود.

مدیر منطقه ۵ شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به تلاش انجام‌شده در این راستا تصریح کرد: زیرساخت‌های ارتباط تصویری وجود داشت، اما برای استفاده باید از یک بسته ویدئوکنفرانس گران‌قیمت استفاده می‌شد که با تغییر در نرم‌افزار، با یک دوربین ساده (webcam) و بهره‌گیری از کامپیوترهای موجود، امکان ارتباط امن و با رعایت الزام‌ها به‌راحتی فراهم شد.

خضرایی همچنین تصریح کرد: این قابلیت اکنون برای همه رؤسای نواحی تابع فعال شده و در تأسیسات خنج به‌صورت آزمایشی با همه نواحی ارتباط برقرار شده است.

وی ادامه داد: این زیرساخت در اختیار همه نواحی منطقه است که با آغاز استفاده از آن، به‌صورت مشهود از تردد و رفت و آمدهای میان مراکز و ستاد منطقه کاسته خواهد شد.

مدیر منطقه ۵ شرکت انتقال گاز ایران اظهار کرد: مشارکت دادن همه واحدهای مرتبط در نشست‌های منطقه نظیر جلسه بررسی پروژه‌ها و کمیته تأمین کالا و ... از طریق این ابزار کارآمد در دستور کار قرار خواهد گرفت، همچنین امکان برگزاری جلسات دوره‌ای میان واحدهای عملیاتی با توجه به امکان اشتراک‌گذاری تصویری، نقشه، عکس و ویدئو و...، به سهولت و با کارآیی مناسب مقدور خواهد شد.

خضرایی در پایان از کارکنان واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات منطقه ۵ عملیات انتقال گاز برای تلاش علمی و عملی در بهبود ابزارهای ارتباطی در سازمان قدردانی کرد.

کد خبر 302689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =