رویکردهای حاکم بر اداره صنعت نفت عقلانی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنگنه، با رویکردی عقلانی صنعت نفت را اداره می‌کند، گفت: وزیر نفت همکاری خوبی با کمیسیون انرژی مجلس دهم داشت.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا به موفقیت‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: صنعت نفت با وجود برخی مشکلات اقتصادی، پیشرفت‌های قابل قبولی داشته و پروژه‌های متعددی در این صنعت اجرایی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: گازرسانی به روستاها و شهرهای کشور اقدام و دستاورد بزرگی بود که در اوج تحریم‌ها محقق شد. این موضوع حتی برای مردم کشور نیز راضی‌کننده و نقطه مثبتی در عملکرد وزارت نفت است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی انتقادها از وزیر نفت که به‌ویژه بعد از سهمیه‌بندی بنزین ایجاد شد، رویکردی سیاسی داشت، تصریح کرد: زنگنه هموراه همکاری خوبی با کمیسیون انرژی مجلس دهم داشت و بارها شاهد بودیم برخی نمایندگان مجلس که از وزیر نفت در باره موضوع‌های مختلف سؤال داشتند و وزیر نیز توضیح‌های کاملی ارائه می‌داد، اما این موضوع را در گذشته نیز بیان کردم که به نظر می‌رسید برخی برای قانع نشدن به کمیسیون می‌آمدند.

میرزایی، بهره‌برداری از فازهای مختلف پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در چند سال اخیر را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: امروز این پالایشگاه بنزین باکیفیت تولید می‌کند، همچنین با بهره‌برداری از طرح افزایش کیفیت بنزین در پالایشگاه بندرعباس نیز شاهد تولید بنزین با کیفیت بالا هستیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته تولید بنزین بیش از دو برابر افزایش یافته و این نشان‌دهنده توانمندی ما در شرایط تحریم و اعمال فشارهاست، گفت: فعالیت‌های توسعه‌ای وزارت نفت به‌ویژه در بخش تولید بنزین و گازوئیل باکیفیت به‌طور ملموسی قابل مشاهده است.

کد خبر 302786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =