سرمایه انسانی محرک و امین سازمان است

سرپرست شرکت گاز استان خراسان رضوی اظهار کرد: اگر بخواهیم خدمت خوبی ارائه کنیم باید سرمایه انسانی روزآمد و علمی داشته باشیم.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری در نخستین نشست با کارکنان این شرکت در حوزه منابع انسانی، گفت: سرمایه اصلی هر سازمان سرمایه انسانی آن سازمان است و اگر بخواهیم خدمت خوبی ارائه کنیم باید افراد و سرمایه انسانی خوبی داشته باشیم و اگر بخواهیم سرمایه انسانی خوبی داشته باشیم باید متخصصان بخش سرمایه انسانی سازمان، افرادی با نشاط، روزآمد، علمی، سیستمی، متعهد و متخصص باشند تا بتوانیم این طرز فکر و مشی را در کل سازمان گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: هدف از برگزای این نشست استفاده از نظرات همکاران برای فردایی بهتر از امروز است. سازمان، موجودی زنده است و اعتبار آن همانند آبروی یک انسان در گذر زمان ذره ذره جمع می‌شود.

سرپرست شرکت گاز استان خراسان رضوی ادامه داد: چنانچه تجربه و سال‌های خدمت کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی در طول ۴۰ سال گذشته را تجمیع کنیم به شاخص بسیار بالایی می‌رسیم و اینک صیانت و حفاظت از اعتبار این سازمان، بسیار سخت است.

افتخاری افزود: سرمایه انسانی برای حفظ این جایگاه اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارند. شرکت گاز استان خراسان رضوی هم‌اکنون به‌عنوان یک شرکت شاخص شناخته می‌شود، بنابراین باید به دنبال ایجاد انگیزه و تعلق خاطر بیشتر همکاران به سازمان باشیم. هنر یک مدیر، خروجی خوب از وضع موجود در چارچوب محدودیت‌ها برای خدمت بهتر است.

اهمیت نقش منابع انسانی در بهره‌وری

مدیر منابع انسانی شرکت گاز خراسان رضوی نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های کارکنان این حوزه برای پیگیری اقدام‌ها و فعالیت‌های مرتبط با سازمان به‌ویژه در دوران مبارزه با بیماری کرونا، اظهار کرد: اهمیت حوزه منابع انسانی و در کل انسان به عنوان اشرف مخلوقات بر کسی پوشیده نیست. نگاه علمی به این حوزه ابتدا سرمایه انسانی بود، پس به منابع انسانی تغییر کرد و هم‌اکنون نیز به عنوان سرمایه‌های انسانی از آن نام برده می‌شود.

وی افزود: منابع انسانی در همه بنگاه‌های اقتصادی و مجموعه‌ها از ارزش و اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

علوی با بیان اینکه ترفیع، آموزش، رفاه و... اثر مستقیمی بر افزایش بهره‌وری افراد در سازمان دارد، تصریح کرد: همکاران ما تلاش می‌کنند با جدیت و تلاش مضاعف زمینه ایجاد انگیزه و نشاط را در بین کارکنان و خانواده‌های محترم کارکنان فراهم کنند.

گفت و شنود مستقیم و بی‌واسطه کارکنان امور منابع انسانی شرکت گاز خراسان رضوی با مدیرعامل این شرکت در حوزه‌های تخصصی و کاری، بخش دیگری از این نشست چهار ساعته بود.

کد خبر 302838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =