قدردانی استاندار خوزستان از نقش پتروشیمی‌ها در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

استاندار خوزستان از فعالیت پتروشیمی‌های واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، غلامرضا شریعتی در نشست با جمعی از مدیران روابط عمومی پتروشیمی‌های منطقه، به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی پتروشیمی، از خدمات ارزشمند شرکت‌های پتروشیمی مستقر در این منطقه قدردانی کرد و اقدام‌های اخیر این صنعت را بی‌بدیل دانست.

وی در ادامه نشست به تبیین حوزه مأموریت و نقش خطیر روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط مؤثر با جامعه پیرامونی و جلب رضایت‌ مردم از سوی دستگاه‌ها پرداخت.

محسن ادیبی، سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این نشست به طرح دیدگاه‌هایی درباره خدمت‌رسانی پتروشیمی به مجموعه شهری با نگاه توسعه‌ای پرداخت.

دبیر کارگروه توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر ضمن ارائه گزارشی از اقدام‌ها و عملکرد کارگروه توسعه متوازن، گفت: ایجاد کارگروه توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر از سوی استانداری ارزشمند بود و تأثیر زیادی در هدفمند کردن اعتبارات و تخصیص منابع شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی داشت.

وی، توجه به بخش‌های کشاورزی، راه‌های روستایی، مسکن محرومان، اشتغال‌زایی خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد و توجه به آموزش و فن‌آموزی را از محورهای احصاشده کارگروه عنوان کرد و افزود: تمرکز بر مناطق کمتر توسعه‌یافته و کمک به توازن توسعه از مهم‌ترین کارکردهای کارگروه توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر است.

ادیبی، خواستار نقش‌آفرینی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در تخصیص اعتبارات و منابع به شهرستان ماهشهر شد و ادامه داد: پتروشیمی‌ها بازوی کمکی دستگاه‌های اجرایی در مسیر توسعه متوازن هستند.

وی با تشریح خدمات صنعت پتروشیمی در راستای مبارزه با کرونا اظهار کرد: همگرایی بسیار خوبی بین مدیران صنعت در نگاه توسعه‌ای به شهرستان وجود دارد.

کد خبر 303025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =