توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی از سوی گچساران و آغاجاری

شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و آغاجاری همسو با اجرای طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی میان نیازمندان مناطق آسیب‌دیده توزیع کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، با هدف حمایت از افراد کم‌برخوردار و آسیب‌دیده ناشی از بحران کرونا، ستاد و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و آغاجاری، در ۶ مرحله اقدام به توزیع بسته‌های کمک معیشتی کردند که بر این اساس سه محموله آن شامل ۶ هزار بسته از سوی حوزه ستادی، یک محموله شامل ۴ هزار بسته از سوی شرکت گچساران و یک محموله شامل ۲ هزار بسته از سوی شرکت آغاجاری تهیه شده است.

مسعود قاسمی، مدیر عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این باره اظهار کرد: در ستاد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و در آستانه‌ عید فطر، مرحله‌ای دیگر از اهدای کمک‌های مؤمنانه به اجرا درآمد و بالغ بر ۲ هزار بسته معیشتی، تأمین و تحویل ستاد طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه شد. ارزش هر بسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در قالب مواد خوراکی شامل بسته ۱۰ کیلوگرمی برنج، روغن، سویا، ماکارونی، چای و قند بوده که تأمین و به ستاد رزمایش کمک‌های مؤمنانه خوزستان تحویل داده شده است.

شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون و مسجدسلیمان نیز در روزهای آینده، ۶ هزار بسته معیشتی را تأمین و به ستاد رزمایش کمک‌های مؤمنانه تحویل خواهند داد.

کد خبر 303212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =