انبار نفت ارومیه به هاب صادراتی فرآورده‌های نفتی بدل می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از تأسیسات و عملیات دو انبار نفت ارومیه و ستاد منطقه گفت: زیرساخت‌های مطلوبی از نظر فنی در پروژه احداث انبار نفت جدید ارومیه ایجاد شده و با تکمیل نهایی این پروژه تا پایان امسال، انبار نفت شهید حاج قاسم سلیمانی به هاب صادراتی سوخت در کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، کرامت ویس‌کرمی در این بازدید که روز دوشنبه (پنجم خردادماه) انجام شد، گفت: یکی از اهداف راهبردی شرکت در شرایط کنونی افزایش مقدار صادرات سوخت به کشورهای همسایه است.

وی افزود: منطقه ارومیه به دلیل هم‌مرز بودن با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان موقعیت راهبردی ویژه‌ای دارد و می‌تواند به اقتصاد کشور و استان در درآمدزایی کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با ابراز رضایت از عملکرد و اقدام‌های انجام‌شده در منطقه، اجرایی شدن این پروژه را حاصل تلاش مدیر و مجموعه کارکنان منطقه دانست و اقدام‌های مثبت و مؤثر را حاصل همدلی و کار گروهی عنوان کرد.

ویس‌کرمی همچنین از کار جهادی و شبانه‌روزی کارکنان منطقه به‌ویژه کارکنان خدمات مهندسی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست که در شرایط بحرانی کرونا از ابتدای تعطیلات نوروز تا بهره‌برداری از فاز اول انبار نفت جدید ارومیه تلاش‌های زیادی انجام دادند، تقدیر و تشکر کرد.

احمد مجرد، مدیر منطقه ارومیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد منطقه، اظهار کرد: دریافت، انبارش و توزیع فرآورده‌های نفتی به مصرف‌کننده در حداقل زمان استاندارد و با اندازه گیری به‌وسیله میتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این منطقه در ماشینی کردن فرآیندها و ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان پیشتاز است، به الکترونیکی شدن توزیع کالابرگ نفت سفید اشاره کرد و گفت: این طرح به‌صورت پایلوت توسط تیم نرم‌افزاری منطقه انجام شده و با تکمیل آن به نام سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی در سطح کشور در حال اجرا است.

مجرد ضمن قدردانی از توجه ویژه مدیرعامل و هیئت همراه در تکمیل فاز نهایی انبار نفت جدید ارومیه، از آمادگی کامل منطقه در این زمینه خبر داد و تصریح کرد: مدیریت مهندسی طرح‌ها و اچ‌اس‌ایی ستاد، نقش مهمی در برنامه‌ریزی و اجرای کامل تعهدات پیمانکار جدید انبار نفت دارند.

در این بازدیدها سرپرست مدیریت تأمین و توزیع، سرپرست اداره بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل، معاون نظارت بر اجرای مدیریت مهندسی و طرح‌ها و همچنین ناظر پروژه انبار نفت جدید ارومیه، مدیرعامل شرکت ملی پخش را همراهی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هنگام بازدید از این دو انبار با رانندگان نفتکش ها و کارکنان منطقه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 303217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =