افزایش پایداری ارتباطات در منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز از ارتقای پایداری ارتباطات با اجرای پروژه اتصال فیبرنوری به شبکه مخابرات در این منطقه عملیاتی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، حمید خدری گفت: با توجه به فرسودگی کابل‌های زیرزمینی، ایجاد اختلال و کاهش کیفیت در ارتباط خطوط تلفنی و دیتا، پروژه اتصال فیبر نوری به شبکه مخابرات استان بوشهر طراحی شد و در دستور کار اجرایی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی کارشناسان واحد مخابرات این منطقه، مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط اخذ و با کار گروهی و سیستمی تمامی فرآیندهای این طرح با بهترین کیفیت و کمترین ریسک انجام شد. 

مدیر منطقه ۱۰ عملیات انتقال گاز با اشاره به اهمیت اجرای این طرح اظهار کرد: تمامی مراحل اجرای این پروژه با امکانات موجود، دانش و تجربه کارکنان در بخش‌های مختلف مخابرات و فناوری اطلاعات منطقه به انجام رسیده که این مهم موجب صرفه‌جویی اقتصادی در راستای خط مشی سازمان بوده است. 

خدری پایداری ارتباطات و کیفیت مناسب سیگنال‌های دریافتی، افزایش امنیت ارتباطات و کاهش قطعی خطوط تلفن شهری و دیتای منطقه را از جمله اهداف انجام این طرح دانست و اظهار کرد: واحد مخابرات و ارتباطات در زمینه ایجاد ارتباط پایدار و ایمن و مستمر در کنار واحدهای عملیاتی، نقش اساسی ایفا می‌کند. 

کد خبر 303248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =