آخرین وضع ۶ پروژه عمرانی در غیزانیه اهواز تشریح شد

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز آخرین وضع پروژه‌های اجرایی و تکمیل‌شده در بخش غیزانیه اهواز در استان خوزستان را تشریح کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، بابک دارابی گفت: تاکنون ۱۷۳ میلیارد ریال برای احقاق پروژه‌های آبفار، راه و شهرسازی، نوسازی مدارس و علوم پزشکی خوزستان اختصاص داده شده است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه درخور و شایسته به موضوع عمران مناطق کم‌برخوردار خوزستان همچون غیزانیه، به اجرای ۶ پروژه عمرانی در این منطقه اشاره کرد و افزود: پروژه‌های احداث دبیرستان و  مدرسه ابتدایی، احداث مرکز بهداشت، کمک به بهسازی جاده‌های این منطقه و راه‌های روستایی تکمیل شده‌اند و در مرحله بهره‌برداری قرار دارند و هم‌اکنون پروژه احداث مجتمع آب‌رسانی به روستاهای غیزانیه با اعتبار ۱۳۲ میلیارد ریال و با مشارکت آبفای استان خوزستان در حال اجراست.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز با بیان اینکه از میان ۷۹۸ پروژه عمرانی تعریف‌شده برای استان خوزستان با اعتبار ۱۵ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال، تاکنون ۳۶۷ پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ۴۳۱ پروژه باقی‌مانده با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت و بر اساس برنامه زمان‌بندی در حال پیگیری است.

دارابی تصریح کرد: تخصیص این مبلغ در راستای احقاق پروژه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه و شهرسازی، آب‌رسانی، برق‌رسانی و سایر پروژه‌های خدماتی در استان خوزستان بوده است.

وی یادآور شد: پروژه ساخت مجتمع آبرسانی با مشارکت آبفای استان خوزستان در سال ۹۹، همچنان مانند سال‌های گذشته در فهرست اولویت‌های تخصیص اعتبار این مدیریت قرار دارد.

کد خبر 303259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =