۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر: 303349
خط لوله انتقال گاز سرخون - توانیر تعمیر شد

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز از پایان موفقیت‌آمیز تعمیرات خط لوله سرخون - توانیر در هفت نقطه با ۶ گروه عملیاتی در کمتر از ۱۵ ساعت خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، علیرضا عربلو، درباره این عملیات گفت: با توجه به نتایج پیگرانی هوشمند و با هدف ایمن‌سازی خط لوله سرخون - توانیر و همین‌طور تاب‌آوری شبکه و انتقال گاز پالایش گاز سرخون به مصارف صنعتی و خانگی شهر بندرعباس، این عملیات در هفت نقطه و با ۶ گروه عملیاتی و کاری برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی‌شده در راستای اطمینان از انجام به‌موقع کار با توجه به محدودیت‌های تأمین گاز مصارف خانگی شبکه شهری و  سی‌ان‌جی سطح شهر بندرعباس از نکات بارز این عملیات بود. رعایت و توجه کامل به مسائل ایمنی به عنوان اصل مهم در کارهای ریسکی شامل جابه‌جایی لوله، جوشکاری، تعمیرات، تخلیه گاز نیز از دیگر نکات مهم این تعمیرات بود.

سرپرست منطقه ۶ عملیات انتقال گاز با بیان اینکه انجام تعمیرات تعویض لوله، افزون بر برطرف کردن معایب خطوط، بهره‌وری انتقال مستمر و پایدار گاز را نیز افزایش می‌دهد، تصریح کرد: برنامه و تعمیرات به‌موقع، مناسب و صحیح به بهینه کردن عملکرد و کارآیی خط لوله کمک مؤثری می‌کند و سبب ارتقای ایمنی و حفظ محیط زیست می‌شود.

کد خبر 303349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =