تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها با توجه به تبعات اقتصادی کرونا بررسی شد

موضوع تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها با توجه به تبعات اقتصادی کرونا و نوسان قیمت در بازارهای جهانی در نشست امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح و بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (سه‌شنبه، ۱۳ خردادماه) در نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بر لزوم  توجه به حقوق دارندگان سهام عدالت و برخورداری آنها از حق مدیریت در فروش، ‌تبدیل دارایی و نگهداری آن تأکید کرد و گفت: عرضه منظم و موزون سهام دولت در بورس به شکل‌های متنوع به‌صورت صندوق‌های قابل معامله (ETF) و چه به‌صورت مستقیم در اشکال بلوکی و خرد باید ادامه یابد.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه همه روش‌های لازم برای تسریع  و تسهیل ورود شرکت‌ها به بورس باید استفاده شود، افزود: بر این اساس مقرر شد صندوق‌های پروژه برای تأمین مالی طرح‌های بزرگ از طریق بازار سرمایه مورد حمایت قرار گیرند.

وی در این زمینه از وزارت امور اقتصادی و دارایی خواست با کمک صداوسیما و رسانه‌های عمومی وبه‌ویژه فضای مجازی در زمینه حضور هوشمند در بازار سرمایه، آموزش عمومی دهد و فرهنگ‌سازی کند.

در ادامه این نشست موضوع تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها با توجه به تبعات اقتصادی کرونا و نوسان قیمت در بازارهای جهانی مطرح و بررسی شد.

رئیس‌جمهوری حمایت از تولید داخلی و ایجاد جهش در تولید و صادرات را ضروری خواند و از وزارت نفت خواست با توجه به شرایط ویژه کنونی در این بازه زمانی تصمیم‌های مناسبی بگیرد.

کد خبر 303418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =