راه‌اندازی بخش همودیالیز پلی‌کلینیک آزادی صنعت نفت

بخش همودیالیز پلی‌کلینیک آزادی صنعت نفت با هدف ارائه خدمات مناسب به بیماران نارسایی کلیه ساکن در تهران بزرگ با ظرفیت ۱۰ تخت راه‌اندازی شده است.

به گزارش شانا به نقل از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل این سازمان در حاشیه بازدید از پلی‌کلینیک آزادی با اشاره به راه‌اندازی بخش همودیالیز این پلی‌کلینیک از اوایل اردیبهشت‌ماه امسال گفت: مرکز کلینیک آزادی بعد از بیمارستان صنعت نفت تهران به‌عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز در بهداشت و درمان صنعت نفت تهران فعالیت می‌کند و در منطقه غرب تهران بسیار بااهمیت است.

وی افزود: جمعیت قابل توجهی از کارکنان صنعت نفت در محدوده غرب و شمال غرب تهران سکونت دارند و دسترسی به بیمارستان فوق‌تخصصی نفت تهران با توجه به محدودیت طرح ترافیک سخت است، از این رو ارائه خدمات تخصصی در  پلی‌کلینیک آزادی مورد توجه قرار گرفت.

سمیع هدف از راه‌اندازی بخش همودیالیز پلی‌کلینیک آزادی را استفاده کاربری بخش همودیالیز بیمارستان صنعت نفت تهران به‌عنوان ICU دوم داخلی برای پشتیبانی از مراجعان در پیک بیماری کووید- ۱۹ و رضایت مراجعان از خدمات به‌خصوص بازنشستگان صنعت نفت عنوان کرد و گفت: بخش همودیالیز پلی‌کلینیک آزادی برای بیماران نارسایی کلیه با هدف ارائه خدمات با کیفیت در زمان مناسب با ظرفیت ۱۰ تخت راه‌اندازی شد که مراجعان آن از مناطق‌های مختلف تهران و کرج است.

ارائه خدمات به ۱۰۰ هزار مراجعه‌کننده

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت تهران نیز در ادامه بازدید از بخش‌های مختلف پلی‌کلینیک آزادی به توسعه کیفی کلینیک‌های تخصصی از جمله گوارش، آندوسکوبی، قلب و... اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بخش‌های مختلفی از جمله کلینیک خانواده (اطفال، زنان، ارولوژی، داخلی، جراحی، آسم و آلرژی، ارتوپدی، تغذیه و مشاوره)، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و تصویربرداری در پلی‌کلینیک آزادی به مراجعان خدمات ارائه می‌دهند.

علی بهزادی با اشاره به کاهش بار مراجعات بیمارستان فوق‌تخصصی صنعت نفت تهران پس از راه‌اندازی پلی‌کلینیک آزادی اظهار کرد: پارسال حدود ۱۰۰ هزار مراجعه‌کننده از این مرکز خدمات دریافت کردند که در بخش کلینیک تخصصی ۵۲ هزار نفر، در بخش دندان‌پزشکی ۲۷ هزار نفر و آزمایشگاه ۱۱ هزار نفر مراجعه کرده‌اند.

کد خبر 303465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =