زمستانی گرم برای غرب خراسان شمالی رقم خواهد خورد

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز اظهار کرد: تلاش می‌شود با انتقال پایدار و کامل گاز در فصل‌های سرد سال و با رعایت صرفه‌جویی و مصرف بهینه مشترکان، سرما در خانه‌های آنها احساس نشود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، محمد کامل در حاشیه بازدید از اجرای پروژه تعمیراتی اتصال خطوط در منطقه ارکان در خراسان شمالی، به مأموریت منطقه ۴ عملیات انتقال گاز در زمینه انتقال پایدار و مطمئن گاز و همچنین اهمیت ویژه صنعت گاز در تامین نیازهای مردم اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن مصرف‌کنندگان این منطقه در سرشاخه‌های تولید و با نگرشی به حوادث، اتفاقات و میزان مصرف گاز در زمستان سال‌های گذشته، ضرورت دارد پیش از آغاز فصل سرما تجهیزات، امکانات و لوازم یدکی مورد نیاز برای تعمیر خطوط لوله و تأسیسات را فراهم کنیم که در این راستا فعالیت‌های لازم انجام شده است. 

مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز تصریح کرد: با توجه به نیاز شهرستان‌های غرب استان خراسان شمالی و تاب‌آوری بیشتر برای انتقال گاز به آن مجموعه‌ها و روستاهای حومه آن با هماهنگی دیسپچینگ منطقه و همراهی واحدهای دیگر از جمله مرکز بهره‌برداری بجنورد، اچ‌اس‌یی، بازرسی فنی و... عملیات انشعاب‌گیری خط ۸ اینچ از ۱۲ اینچ توسط همکاران عملیات خطوط لوله با موفقیت اجرا شد و به اتمام رسید.

کامل اجرای موفقیت‌آمیز این عملیات را در حوزه اطمینان از انتقال پایدار گاز  دانست و گفت: امید است با اجرای عملیات‌های لازم و تلاش شبانه‌روزی همکاران در منطقه، زمستان امسال نیز فصلی آرام برای مصرف‌کنندگان گاز طبیعی در سطح استان‌های تحت پوشش این منطقه باشد.

کد خبر 303581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =