آغاز ایمن‌سازی جاده علی‌آباد-اهواز با مشارکت نفت

عملیات تعریض و ایمن‌سازی جاده دسترسی به کوی علی‌آباد با حمایت مالی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، عملیات اجرایی پروژه بهسازی، ایمن‌سازی و اصلاح هندسی جاده دسترسی به منطقه علی‌آباد در دستور کار شهرداری اهواز قرار گرفت که مناطق نفت‌خیز جنوب در راستای انجام مسئولیت اجتماعی افزون بر همکاری در زمینه تسهیل فرآیند اجرای این پروژه، به میزان ۱۰ میلیارد ریال به اجرای این پروژه کمک مالی اختصاص داد.

 تعریض این جاده هزار و ۶۰۰ متری با توجه به مجاورت با برخی از چاه‌ها و خطوط لوله نفت نیازمند بررسی‌های کارشناسی با هدف کاهش ریسک ایمنی ناشی از مجاورت جاده با تاسیسات و زیرساخت‌های نفت و گاز بود که در همین راستا شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون پس از بررسی‌های کارشناسی، راهکارهای فنی و عملیاتی لازم برای بهسازی جاده را به شهرداری ارائه کرد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون افزون بر ارائه دستورعمل‌های فنی برای انجام عملیات اجرایی جاده با همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر احداث پل‌ها و رعایت الزام‌های ایمنی ویژه مجاورت جاده با تأسیسات نفت و گاز نیز نظارت خواهد داشت.

کد خبر 303639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =