۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
  • کد خبر: 303945
۱۵۰ روستای آذربایجان شرقی امسال گازدار می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از اجرای عملیات گازرسانی به ۱۵۰ روستای این استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا رهنماتوحیدی درباره اهداف گازرسانی در استان آذربایجان شرقی در سال ۹۹ گفت: براساس برنامه چشم‌انداز ۱۴۰۰، گازرسانی به ۱۵۰ روستای استان امسال اجرایی می‌شود.

وی افزود: اجرای بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه گاز با نصب ۱۵ هزار انشعاب و جذب ۴۱ هزار مشترک جدید از اهداف کمّی سال ۹۹ در ارتقای شاخص‌های بهره‌مندی مردم از گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به عملکرد قابل قبول شرکت در اجرای شاخص‌های گازرسانی در سال ۹۸، تصریح کرد: این شرکت پارسال همه تعهدهای گازرسانی خود را با وجود اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و محدودیت‌های بودجه‌ای و کمبود نقدینگی، تحقق بخشید.

توحیدی تصریح کرد: هم‌اکنون ۹۶.۶۸ درصد خانوار روستایی و ۱۰۰ درصد خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که شامل یک میلیون و ۶۲۳ هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی یادآور شد: حرکت جهادی شرکت در اجرای پروژه‌های گازرسانی و ارتقای کیفیت خدمات از طریق عمل به مصادیق مسئولیت‌های اجتماعی و به‌کارگیری شیوه‌های نوین ارائه خدمات، به خصوص در حوزه نرم‌افزاری، در سال‌های اخیر، نمود قابل توجهی داشته و امید است با تلاش جمعی کارکنان خدوم شرکت، این حرکت آغازی برای آبادانی استان و رفاه هر چه بیشتر مردم این خطه از کشور عزیزمان باشد.

کد خبر 303945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =